- 4 resultaten
laagste prijs: € 41,99, hoogste prijs: € 85,50, gemiddelde prijs: € 56,27
1
Consumer-Brand Relationships: Theory and Practice - Fournier, Susan
bestellen
bij kobo.com
$ 50,39
(ongeveer € 44,61)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Fournier, Susan:

Consumer-Brand Relationships: Theory and Practice - nieuw boek

3, ISBN: 9781136470981

The creation and management of customer relationships is fundamental to the practice of marketing. Marketers have long maintained a keen interest in relationships: what they are, why they… Meer...

  - E-Book zum download Verzendingskosten: EUR 0.00
2
Consumer-Brand Relationships - Taylor & Francis Ltd.
bestellen
bij Thalia.de
€ 52,99
verzending: € 6,001
bestellenGesponsorde link

Taylor & Francis Ltd.:

Consumer-Brand Relationships - nieuw boek

2012, ISBN: 9781136470981

The creation and management of customer relationships is fundamental to the practice of marketing. Marketers have long maintained a keen interest in relationships: what they are, why they… Meer...

Nr. 35776483. Verzendingskosten:, Sofort per Download lieferbar, zzgl. Versandkosten. (EUR 6.00)
3
bestellen
bij hive.co.uk
(ongeveer € 85,50)
bestellenGesponsorde link
Consumer-Brand Relationships - nieuw boek

ISBN: 9781136470981

The creation and management of customer relationships is fundamental to the practice of marketing and marketers have long maintained a keen interest in these relationships. The aim of thi… Meer...

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten
4
bestellen
bij eBook.de
(ongeveer € 41,99)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Sheppard, Stephen R. J.:
Consumer-Brand Relationships - nieuw boek

ISBN: 9781136470981

Theory and Practice, [KW: PDF ,BUSINESS ECONOMICS , GENERAL ,BUSINESS ECONOMICS MARKETING - GENERAL] <-> <-> PDF ,BUSINESS ECONOMICS , GENERAL ,BUSINESS ECONOMICS MARKETING - GENERAL

Sofort lieferbar (Download), E-Book zum Download Verzendingskosten: EUR 0.00

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Consumer-Brand Relationships


EAN (ISBN-13): 9781136470981
Verschijningsjaar: 3
Uitgever: Taylor and Francis

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-01-14T09:08:13+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-04-02T11:15:48+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781136470981

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
978-1-136-47098-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: theory brand


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780415783132 Consumer-Brand Relationships: Theory and Practice (Fournier, Susan)


< naar Archief...