- 5 resultaten
laagste prijs: € 117,69, hoogste prijs: € 138,31, gemiddelde prijs: € 128,27
1
The Pedagogy of Physical Science - David Heywood#Joan Parker
bestellen
bij Thalia.de
€ 128,39
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
David Heywood#Joan Parker:

The Pedagogy of Physical Science - nieuw boek

2009, ISBN: 9781402052712

In the science classroom, there are some ideas that are as difficult for young students to grasp as they are for teachers to explain. Forces, electricity, light, and basic astronomy are a… Meer...

Nr. 26883642. Verzendingskosten:, Sofort per Download lieferbar, DE. (EUR 0.00)
2
The Pedagogy of Physical Science
bestellen
bij Springer.com
€ 117,69
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
The Pedagogy of Physical Science - nieuw boek

ISBN: 9781402052712

In the science classroom, there are some ideas that are as difficult for young students to grasp as they are for teachers to explain. Forces, electricity, light, and basic astronomy are a… Meer...

Nr. 978-1-4020-5271-2. Verzendingskosten:Worldwide free shipping, , DE. (EUR 0.00)
3
The Pedagogy of Physical Science - David Heywood/ Joan Parker
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 128,49
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
David Heywood/ Joan Parker:
The Pedagogy of Physical Science - nieuw boek

ISBN: 1402052715

The Pedagogy of Physical Science ab 128.49 € als pdf eBook: . Aus dem Bereich: eBooks, Fachthemen & Wissenschaft, Wissenschaften allgemein, Medien > Bücher, The Pedagogy of Physical Scien… Meer...

Nr. 13923553. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)
4
The Pedagogy of Physical Science - Angela Royston
bestellen
bij hive.co.uk
£ 114,75
(ongeveer € 138,31)
bestellenGesponsorde link
Angela Royston:
The Pedagogy of Physical Science - nieuw boek

ISBN: 9781402052712

In the science classroom, some ideas are as difficult for young students to grasp as they are for teachers to explain. This refreshing book provides a unique perspective on the pedagogy o… Meer...

No. 9781402052712. Verzendingskosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
5
The Pedagogy of Physical Science - David Heywood/ Joan Parker
bestellen
bij eBook.de
€ 128,49
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
David Heywood/ Joan Parker:
The Pedagogy of Physical Science - nieuw boek

ISBN: 9781402052712

The Pedagogy of Physical Science: ab 128.49 € eBooks > Fachthemen & Wissenschaft > Wissenschaften allgemein Springer-Verlag GmbH, Springer-Verlag GmbH

Verzendingskosten:in stock, , , DE. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - The Pedagogy of Physical Science


EAN (ISBN-13): 9781402052712
ISBN (ISBN-10): 1402052715
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: Springer Netherland
197 Bladzijden
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2010-10-17T07:03:12+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-04-15T21:13:22+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781402052712

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-4020-5271-5, 978-1-4020-5271-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: parker david, royston angela
Titel van het boek: physical science


Gegevens van de uitgever

Auteur: David Heywood; Joan Parker
Titel: Science & Technology Education Library; The Pedagogy of Physical Science
Uitgeverij: Springer; Springer Netherland
197 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2009-12-16
Dordrecht; NL
Taal: Engels
149,79 € (DE)
154,00 € (AT)
177,00 CHF (CH)
Available
XII, 197 p.

EA; E107; eBook; Nonbooks, PBS / Pädagogik/Erwachsenenbildung; Fachspezifischer Unterricht; Verstehen; Physical Science; Separation; electricity; higher education; learning; pedagogy; science education; teacher education; B; Science Education; Education; Naturwissenschaften, allgemein; BB

One: Introduction. Two: Conceptual Change And Learning About Forces. 1. The Challenge Of Learning About Forces And Motion. 2. Conceptual Change: A Brief Historical Perspective. 3. Conceptual Change In Action: Primary Teachers Learning About Forces. 4. Some Conclusions And Implications. Three: The Role Of Analogies In Learning. 1. Learning About Simple Circuits. 2. Applying Analogies To Simple Circuits. 3. Implications For Pedagogy. 4. Explanation And Meaning. 6. Practical Implications For Pedagogy: Teaching. 7. Teacher Subject And Pedagogic Knowledge. Four: Cognitive Conflict And The Formation Of Shadows. 1. Promoting Conceptual Change Through Cognitive Conflict. 2. The Challenge Presented By The Conceptual Domain Of Light. 3. Exploring The Impact Of Cognitive Conflict In Learning About Shadows. 4. Resolving The Conflict . 5. The Emergence Of Pedagogical Insight. 6. Discussion. 7. Some Concluding Remarks. Five: Language Interpretation And Meaning . 1. Conceptualising How Language Works . 2. Sign And Signification. 3. Signification In Science Learning. 4. Interpretation And Meaning. Six: Metacognition And Developing Understanding Of Simple Astronomical Events. 1. Metacognition And Learning. 2. The Conceptual Domain Of The Earth And Beyond. 3. Mapping Movement In Conceptual Understanding About Simple Astronomical Events. 4. Insights Identified Through Adopting A Metacognitive Approach To Learning. 5. Discussion. Seven: The Subject Matter Learning Audit And The Generation Of Pedagogical Content Knowledge. 1. Teacher Knowledge. 2. The Subject Matter Learning Audit (SMLA) . 3. A SMLA Case Study (Stage 1): Learning About Forces. 4. A SMLA Case Study (Stage 2): The Individual National Curriculum SMLA. 5. A SMLA Case Study (Stage 3): Scheme Of Work SMLA. 6. Discussion And Implications For Teacher Education.
Provides a unique perspective on the pedagogy of physical science derived from researching teachers’ learning Identifies the nature of explanation and learning in science and supports with research evidence from teachers’ learning in what are considered traditionally difficult and abstract conceptual areas Critically informs assumptions about teacher science subject knowledge the nature of learning in science and the presentation of science knowledge in the curriculum;

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9789400731592 The Pedagogy of Physical Science (Joan Parker)


< naar Archief...