- 5 resultaten
laagste prijs: € 33,86, hoogste prijs: € 100,28, gemiddelde prijs: € 63,81
1
Listening to the Voice of the Market (Hardcover) - R. Eric Reidenbach
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 71,67
verzending: € 29,251
bestellenGesponsorde link
R. Eric Reidenbach:

Listening to the Voice of the Market (Hardcover) - gebonden uitgave, pocketboek

2009, ISBN: 1420093304

[EAN: 9781420093308], Neubuch, [PU: Taylor & Francis Inc, Portland], Hardcover. Typically, when companies want to improve their products, they go to their customers. But why not reach fur… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 29.25 CitiRetail, Stevenage, United Kingdom [9235530] [Rating: 4 (von 5)]
2
Listening to the Voice of the Market: How to Increase Market Share and Satisfy Current Customers - Reidenbach, R. Eric
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 48,25
(ongeveer € 56,45)
verzending: € 5,621
bestellenGesponsorde link

Reidenbach, R. Eric:

Listening to the Voice of the Market: How to Increase Market Share and Satisfy Current Customers - eerste uitgave

2009, ISBN: 9781420093308

gebonden uitgave

Productivity Press, Hardcover, Auflage: 1, 205 Seiten, Publiziert: 2009-12-16T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.48 kg, Books Global Store, Special Features, Books, Economics, Business, Fi… Meer...

Verzendingskosten:Real shipping costs can differ from the ones shown here. (EUR 5.62)
3
bestellen
bij alibris.com
$ 109,15
(ongeveer € 100,28)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Reidenbach, R Eric:
Listening to the Voice of the Market: How to Increase Market Share and Satisfy Current Customers - gebonden uitgave, pocketboek

2009

ISBN: 9781420093308

Hard cover, Fine., Sewn binding. Cloth over boards. 205 p. Contains: Illustrations, black & white, Tables, black & white, Figures. In Stock. 100% Money Back Guarantee. Brand New, Perfect … Meer...

Verzendingskosten: EUR 0.00 Columbia, MD, GreatBookPricesLB2
4
Listening to the Voice of the Market - 1st Edition (eBook Rental)
bestellen
bij VitalSource.com
$ 32,98
(ongeveer € 33,86)
bestellenGesponsorde link
Listening to the Voice of the Market - 1st Edition (eBook Rental) - nieuw boek

ISBN: 9781420093308

1st Edition, by R. Eric Reidenbach, PRINT ISBN: 9781420093308 E-TEXT ISBN: 9781420093315 Additional ISBNs: 1420093304, 0429250487, 9781420093308, 9780429250484, 1420093312, 6612504072, 12… Meer...

new in stock United States. Verzendingskosten:plus shipping costs., exclusief verzendingskosten
5
Listening to the Voice of the Market How to Increase Market Share and Satisfy Current Customers - R. Eric Reidenbach
bestellen
bij AbeBooks.com
$ 61,80
(ongeveer € 56,78)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
R. Eric Reidenbach:
Listening to the Voice of the Market How to Increase Market Share and Satisfy Current Customers - gebonden uitgave, pocketboek

2009, ISBN: 1420093304

[EAN: 9781420093308], New book, [PU: Taylor and Francis], New Book. Shipped from UK. Established seller since 2000., Books

NEW BOOK. Verzendingskosten:Free shipping. (EUR 0.00) PBShop.store US, Wood Dale, IL, U.S.A. [8408184] [Rating: 5 (of 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Listening to the Voice of the Market: How to Increase Market Share and Satisfy Current Customers

Unique in its approach, this book focuses on the voice of the market (VOM) instead of the much more limiting voice of the customer (VOC). By focusing on the VOM, organizations can empower Six Sigma and Lean initiatives with a source of information that expands one's view of the marketplace.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Listening to the Voice of the Market: How to Increase Market Share and Satisfy Current Customers


EAN (ISBN-13): 9781420093308
ISBN (ISBN-10): 1420093304
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: Productivity Press
193 Bladzijden
Gewicht: 0,476 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2010-05-23T12:25:53+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-18T13:20:25+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781420093308

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-4200-9330-4, 978-1-4200-9330-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: reidenbach
Titel van het boek: listening, for the voice, because have voice, what customers want, listen the market, voice the customer


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781420093315 Listening to the Voice of the Market (R. Eric Reidenbach)


< naar Archief...