- 5 resultaten
laagste prijs: € 8,00, hoogste prijs: € 37,99, gemiddelde prijs: € 27,98
1
How Brands Become Icons - D. B. Holt
bestellen
bij Perlego.com
€ 8,00 (Huur/maand)
verzending: € 0,001
bestellen (Huur/maand)Gesponsorde link
D. B. Holt:

How Brands Become Icons (Maandelijkse huur. Jaarlijks abonnement)

ISBN: 9781422163320

Coca-Cola. Harley-Davidson. Nike. Budweiser. Valued by customers more for what they symbolize than for what they do, products like these are more than brands--they are cultural icons. How… Meer...

Verzendingskosten: EUR 0.00
2
How Brands Become Icons : The Principles of Cultural Branding - T. Beaudenon
bestellen
bij hive.co.uk
£ 26,88
(ongeveer € 32,40)
bestellenGesponsorde link

T. Beaudenon:

How Brands Become Icons : The Principles of Cultural Branding - nieuw boek

ISBN: 9781422163320

Coca-Cola. Harley-Davidson. Nike. Budweiser. Valued by customers more for what they symbolize than for what they do, products like these are more than brands--they are cultural icons. How… Meer...

No. 9781422163320. Verzendingskosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
How Brands Become Icons - 25-49.99
bestellen
bij ebooks.com
€ 37,99
bestellenGesponsorde link
25-49.99:
How Brands Become Icons - nieuw boek

ISBN: 9781422163320

Coca-Cola. Harley-Davidson. Nike. Budweiser. Valued by customers more for what they symbolize than for what they do, products like these are more than brands--they are cultural icons. How… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
4
How Brands Become Icons - D.B. Holt
bestellen
bij kobo.com
€ 27,42
bestellenGesponsorde link
D.B. Holt:
How Brands Become Icons - nieuw boek

ISBN: 9781422163320

Coca-Cola. Harley-Davidson. Nike. Budweiser. Valued by customers more for what they symbolize than for what they do, products like these are more than brands-they are cultural icons. How … Meer...

Verzendingskosten:Zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
5
How Brands Become Icons - D. B. Holt
bestellen
bij lehmanns.de
€ 34,10
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
D. B. Holt:
How Brands Become Icons - nieuw boek

2004, ISBN: 9781422163320

The Principles of Cultural Branding, eBooks, eBook Download (EPUB), [PU: Harvard Business Review Press], Harvard Business Review Press, 2004

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - How Brands Become Icons


EAN (ISBN-13): 9781422163320
Verschijningsjaar: 9
Uitgever: Harvard Business Review Press

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-02-28T04:14:56+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-22T01:48:27+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781422163320

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
978-1-4221-6332-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: branding, icons


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
8601200634198 How Brands Become Icons: The Principles of Cultural Branding (Holt, D. B.)


< naar Archief...