- 5 resultaten
laagste prijs: € 59,21, hoogste prijs: € 225,35, gemiddelde prijs: € 173,04
1
bestellen
bij booklooker.de
€ 209,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Arbnor, Ingeman Bjerke, Bjorn:

Methodology for Creating Business Knowledge - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9781847870582

[ED: Hardcover], [PU: SAGE PUBN], Arbnor and Bjerke's deep insight into theory construction and their honest appraisal of knowledge creation makes this edition absolutely essential for bu… Meer...

  - Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG
2
Methodology for Creating Business Knowledge - Bjerke, Bjorn; Arbnor, Ingeman
bestellen
bij ebooks.com
£ 49,99
(ongeveer € 59,21)
bestellenGesponsorde link

Bjerke, Bjorn; Arbnor, Ingeman:

Methodology for Creating Business Knowledge - nieuw boek

ISBN: 9781847870582

Announcing the Third Edition of the Bestseller - unrivalled both in its contemporary relevance to research methodology, and in its coverage of the interplay between the philosophy of scie… Meer...

  - Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten
3
Methodology for Creating Business Knowledge - Ingeman Arbnor
bestellen
bij BarnesandNoble.com
$ 193,50
(ongeveer € 185,33)
bestellenGesponsorde link
Ingeman Arbnor:
Methodology for Creating Business Knowledge - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9781847870582

Methodology for Creating Business Knowledge Methodology-for-Creating-Business-Knowledge~~Ingeman-Arbnor Business>Management>Mgt/Leadership Hardcover, SAGE Publications

  - new Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten
4
Methodology for Creating Business Knowledge - Ingeman Arbnor; Bjorn Bjerke
bestellen
bij lehmanns.de
€ 225,35
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Ingeman Arbnor; Bjorn Bjerke:
Methodology for Creating Business Knowledge - gebonden uitgave, pocketboek

2008, ISBN: 9781847870582

Buch, Hardcover, 3rd Revised edition, [PU: SAGE Publications Ltd], SAGE Publications Ltd, 2008

Verzendingskosten:Versand in 10-15 Tagen. (EUR 0.00)
5
bestellen
bij lehmanns.de
€ 185,35
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Ingeman Arbnor; Bjorn Bjerke:
Methodology for Creating Business Knowledge - gebonden uitgave, pocketboek

2008, ISBN: 9781847870582

[ED: 3], 3rd Revised edition, Hardcover, Buch, [PU: SAGE Publications Ltd]

  - Verzendingskosten:Versand in 10-15 Tagen, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Methodology for Creating Business Knowledge

`Arbnor and Bjerke's deep insight into theory construction and their honest appraisal of knowledge creation makes this edition absolutely essential for business scholars. I recommend this book to scholars in any area of business seeking a more thoughtful and useful understanding of research methodology' - Morgan Miles, Professor of Marketing, Georgia Southern University `These are two authors on top of their game, using their vast experience and depth of knowledge to present a complex topic in a framework which is understandable and usable by anyone doing academic research. This third edition will ensure that this book remains the essential read for social science researchers' - David Carson, Professor of Marketing, University of Ulster Arbnor and Bjerke's best-selling text, first published in 1997, remains unrivalled; both in its contemporary relevance to research methodology, and in its coverage of the interplay between the philosophy of science, methodology and business. The authors make an in-depth examination into the circularity of knowledge and its foundations and analyze the repercussions for business, research and consulting. Where knowledge is a competitive necessity understanding its foundations is a necessity. The Third Edition has been updated to be even more relevant to the contemporary interests of business knowledge. Additional extras include: - Several more examples are included, plus previous examples have been updated - Improved illustrations and diagrams - Revised presentation makes the book easier to use - Useful summaries of the key points and concepts to aide accessibility - Points of reflection allow the reader to further their thinking on the topics - A glossary of terms - A teacher's manual which can be requested from the book's website

Gedetalleerde informatie over het boek. - Methodology for Creating Business Knowledge


EAN (ISBN-13): 9781847870582
ISBN (ISBN-10): 1847870589
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: SAGE Publications Ltd
464 Bladzijden
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2010-07-22T07:54:38+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-01-06T15:16:38+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781847870582

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-84787-058-9, 978-1-84787-058-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: ingeman arbnor bjerke bjorn
Titel van het boek: methodology knowledge business creating


< naar Archief...