- 5 resultaten
laagste prijs: € 11,99, hoogste prijs: € 39,99, gemiddelde prijs: € 17,59
1
bestellen
bij eBook.de
(ongeveer € 39,99)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Koolman, Klaas:

Der Fit zwischen Markenprofilen und Ausprägungen von Marketinginnovationen - nieuw boek

ISBN: 9783638559751

[KW: WIRTSCHAFT,WERBUNG MARKETING ,PDF ,HOCHSCHULSCHRIFTEN ,SOZIALWISSENSCHAFTEN RECHT WIRTSCHAFT , WIRTSCHAFT , WERBUNG MARKETING ,MARKENPROFILEN AUSPRAEGUNGEN MARKETINGINNOVATIONEN] <->… Meer...

Sofort lieferbar (Download), E-Book zum Download Verzendingskosten: EUR 0.00
2
Der Fit zwischen Markenprofilen und Ausprägungen von Marketinginnovationen als eBook Download von Klaas Koolman - Klaas Koolman
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 11,99
bestellenGesponsorde link

Klaas Koolman:

Der Fit zwischen Markenprofilen und Ausprägungen von Marketinginnovationen als eBook Download von Klaas Koolman - nieuw boek

ISBN: 9783638559751

Der Fit zwischen Markenprofilen und Ausprägungen von Marketinginnovationen: Klaas Koolman Der Fit zwischen Markenprofilen und Ausprägungen von Marketinginnovationen: Klaas Koolman eBooks … Meer...

  - No. 16183636 Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten
3
Der Fit zwischen Markenprofilen und Ausprägungen von Marketinginnovationen - Klaas Koolman
bestellen
bij lehmanns.de
€ 11,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Klaas Koolman:
Der Fit zwischen Markenprofilen und Ausprägungen von Marketinginnovationen - eerste uitgave

2006

ISBN: 9783638559751

[ED: 1], 1., Auflage, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: GRIN Verlag]

  - Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00)
4
Der Fit zwischen Markenprofilen und Ausprägungen von Marketinginnovationen - Klaas Koolman
bestellen
bij lehmanns.de
€ 11,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Klaas Koolman:
Der Fit zwischen Markenprofilen und Ausprägungen von Marketinginnovationen - eerste uitgave

2006, ISBN: 9783638559751

[ED: 1], Auflage, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: GRIN Verlag]

  - Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)
5
Klaas Koolman: Der Fit zwischen Markenprofilen und Ausprägungen von Marketinginnovationen
bestellen
bij eBook.de
€ 11,99
bestellenGesponsorde link
Klaas Koolman: Der Fit zwischen Markenprofilen und Ausprägungen von Marketinginnovationen - nieuw boek

ISBN: 9783638559751

eBooks > Wirtschaft, [PU: Grin-Verlag, München ]

  - No. 16183636 Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Der Fit zwischen Markenprofilen und Ausprägungen von Marketinginnovationen


EAN (ISBN-13): 9783638559751
Verschijningsjaar: 2006
Uitgever: GRIN Verlag

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-12-17T02:59:34+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2020-07-08T09:54:47+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783638559751

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
978-3-638-55975-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: kool
Titel van het boek: markenprofile


< naar Archief...