- 5 resultaten
laagste prijs: € 31,53, hoogste prijs: € 45,20, gemiddelde prijs: € 37,14
1
Customer Relationship Management (CRM) und CRM-Systeme. Vorschläge zur Optimierung: Gründe für das Scheitern und Vorschläge zur Optimierung von CRM-Sy
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 45,20
bestellenGesponsorde link

Customer Relationship Management (CRM) und CRM-Systeme. Vorschläge zur Optimierung: Gründe für das Scheitern und Vorschläge zur Optimierung von CRM-Sy - nieuw boek

2006, ISBN: 9783638607902

Diplomarbeit aus dem Jahr 2006 im Fachbereich BWL - Customer-Relationship-Management, CRM, Note: 2,0, Fachhochschule Bielefeld, Sprache: Deutsch, Abstract: Das Ziel dieser Diplomarbeit be… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Customer Relationship Management (CRM) und CRM-Systeme - Nicolas Teles
bestellen
bij Weltbild.de
€ 36,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Nicolas Teles:

Customer Relationship Management (CRM) und CRM-Systeme - nieuw boek

2007, ISBN: 3638607909

Diplomarbeit aus dem Jahr 2006 im Fachbereich BWL - Customer-Relationship-Management, CRM, Note: 2,0, Fachhochschule Bielefeld, Sprache: Deutsch, Abstract: Das Ziel dieser Diplomarbeit be… Meer...

Nr. 38509386. Verzendingskosten:, 2-5 Werktage, DE. (EUR 0.00)
3
Customer Relationship Management (CRM) und CRM-Systeme. Vorschläge zur Optimierung - Nicolas Teles
bestellen
bij kobo.com
€ 31,53
bestellenGesponsorde link
Nicolas Teles:
Customer Relationship Management (CRM) und CRM-Systeme. Vorschläge zur Optimierung - nieuw boek

2006

ISBN: 9783638607902

Diplomarbeit aus dem Jahr 2006 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Social Media, Note: 2,0, Fachhochschule Bielefeld, 62 Quellen im Literaturve… Meer...

Verzendingskosten:Zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
4
Customer Relationship Management (CRM) und CRM-Systeme - Nicolas Teles
bestellen
bij eBook.de
€ 36,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Nicolas Teles:
Customer Relationship Management (CRM) und CRM-Systeme - nieuw boek

ISBN: 9783638607902

Customer Relationship Management (CRM) und CRM-Systeme - Gründe für das Scheitern und Vorschläge zur Optimierung von CRM-Systemen. 1. Auflage: ab 36.99 € eBooks > Wirtschaft GRIN Verlag e… Meer...

Verzendingskosten:in stock, , , DE. (EUR 0.00)
5
Customer Relationship Management (CRM) und CRM-Systeme - Nicolas Teles
bestellen
bij eBook.de
€ 34,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Nicolas Teles:
Customer Relationship Management (CRM) und CRM-Systeme - nieuw boek

ISBN: 9783638607902

Customer Relationship Management (CRM) und CRM-Systeme - Gründe für das Scheitern und Vorschläge zur Optimierung von CRM-Systemen. 1. Auflage: ab 34.99 € eBooks > Wirtschaft GRIN Verlag, … Meer...

Verzendingskosten:in stock, , , DE. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Customer Relationship Management (CRM) und CRM-Systeme. Vorschläge zur Optimierung: Gründe für das Scheitern und Vorschläge zur Optimierung von CRM-Sy


EAN (ISBN-13): 9783638607902
ISBN (ISBN-10): 3638607909
Verschijningsjaar: 1
Uitgever: GRIN Verlag GmbH Digital >16

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-07-01T06:05:42+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-21T10:28:54+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783638607902

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-638-60790-9, 978-3-638-60790-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: nicolas
Titel van het boek: gründe, crm, customer relationship management, optimierung, vorschläge, scheitern und


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783638751063 IT-Systeme für Customer Relationship Management (Tobias Schmitz)


< naar Archief...