- 5 resultaten
laagste prijs: € 15,99, hoogste prijs: € 18,20, gemiddelde prijs: € 16,43
1
bestellen
bij Weltbild.de
€ 15,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Juliane Krause:

"Lange Nacht der Museen" als Instrument des Stadtmarketing - nieuw boek

2007, ISBN: 3638620042

Studienarbeit aus dem Jahr 2007 im Fachbereich Tourismus - Sonstiges, Note: 1,3, EBC Hochschule Berlin, Sprache: Deutsch, Abstract: Die Nacht ist nicht allein zum Schlafen da ...In den ve… Meer...

Nr. 37294332. Verzendingskosten:, 2-5 Werktage, DE. (EUR 0.00)
2
'Lange Nacht der Museen' als Instrument des Stadtmarketing
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 18,90
(ongeveer € 18,20)
verzending: € 17,331
bestellenGesponsorde link
'Lange Nacht der Museen' als Instrument des Stadtmarketing - nieuw boek

2007, ISBN: 9783638620048

Studienarbeit aus dem Jahr 2007 im Fachbereich Tourismus - Sonstiges, Note: 1,3, EBC Hochschule Berlin, Sprache: Deutsch, Abstract: Die Nacht ist nicht allein zum Schlafen da ... In den v… Meer...

Nr. A1031376274. Verzendingskosten:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , Sofort per Download lieferbar, zzgl. Versandkosten. (EUR 17.33)
3
Lange Nacht der Museen als Instrument des Stadtmarketing - Juliane Krause
bestellen
bij eBook.de
€ 15,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Juliane Krause:
Lange Nacht der Museen als Instrument des Stadtmarketing - nieuw boek

ISBN: 9783638620048

Lange Nacht der Museen als Instrument des Stadtmarketing - 1. Auflage: ab 15.99 € eBooks > Wirtschaft GRIN Verlag eBook als pdf, GRIN Verlag

Verzendingskosten:in stock, , , DE. (EUR 0.00)
4
Lange Nacht der Museen als Instrument des Stadtmarketing - Juliane Krause
bestellen
bij eBook.de
€ 15,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Juliane Krause:
Lange Nacht der Museen als Instrument des Stadtmarketing - nieuw boek

ISBN: 9783638620048

Lange Nacht der Museen als Instrument des Stadtmarketing - 1. Auflage: ab 15.99 € eBooks > Wirtschaft GRIN Verlag, GRIN Verlag

Verzendingskosten:in stock, , , DE. (EUR 0.00)
5
bestellen
bij lehmanns.de
€ 15,99
verzending: € 9,951
bestellenGesponsorde link
Juliane Krause:
"Lange Nacht der Museen" als Instrument des Stadtmarketing - eerste uitgave

2007, ISBN: 9783638620048

eBooks, eBook Download (PDF), 1. Auflage, [PU: GRIN Verlag], GRIN Verlag, 2007

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 9.95)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - "Lange Nacht der Museen" als Instrument des Stadtmarketing


EAN (ISBN-13): 9783638620048
ISBN (ISBN-10): 3638620042
Verschijningsjaar: 2007
Uitgever: GRIN Verlag

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-02-19T01:16:32+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-04-13T14:49:22+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783638620048

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-638-62004-2, 978-3-638-62004-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: krause, krauße
Titel van het boek: stadtmarketing, nacht der stadt, lange nacht, museen


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783638673617 Lange Nacht der Museen als Instrument des Stadtmarketing (Juliane Krause)


< naar Archief...