ISBN: 9783639025774
Paperback, [PU: VDM Verlag Dr. Mueller E.K.], The emergence of sensory branding enables brands to accomplish a lasting brand-consumer bond by dipping into past experiences and by creating… Meer...
BookDepository.com Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 9783639025774
Paperback, [PU: VDM Verlag Dr. Mueller e.K.], The emergence of sensory branding enables brands to accomplish a lasting brand-consumer bond by dipping into past experiences and by creating… Meer...
BookDepository.com Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Details... |
2008, ISBN: 9783639025774
Erscheinungsdatum: 05/2008, Medium: Taschenbuch, Einband: Kartoniert / Broschiert, Titel: Cultural Differences in Sensory Brands, Titelzusatz: Differences and Similarities in Perceptions … Meer...
Averdo.com Nr. Verzendingskosten:, Next Day, DE. (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 9783639025774
Fnac.com : Livraison gratuite et - 5% sur tous les livres. Cultural Differences in Sensory Brands - Livre. Découvrez des nouveautés, des coups de cœur, des avis d'internautes, … Livre - L… Meer...
Fnac.com Nr. Verzendingskosten:, Le délai dépend du marchand, zzgl. Versandkosten. (EUR 8.30) Details... |
ISBN: 3639025776
Cultural Differences in Sensory Brands ab 48.99 EURO Differences and Similarities in Perceptions and Meanings of Sensory Brands Medien > Bücher, [PU: VDM Verlag Dr. Müller, Saarbrücken]
eBook.de Nr. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00) Details... |
bij BookDepository.com
ISBN: 9783639025774
Paperback, [PU: VDM Verlag Dr. Mueller E.K.], The emergence of sensory branding enables brands to accomplish a lasting brand-consumer bond by dipping into past experiences and by creating… Meer...
ISBN: 9783639025774
Paperback, [PU: VDM Verlag Dr. Mueller e.K.], The emergence of sensory branding enables brands to accomplish a lasting brand-consumer bond by dipping into past experiences and by creating… Meer...
2008
ISBN: 9783639025774
Erscheinungsdatum: 05/2008, Medium: Taschenbuch, Einband: Kartoniert / Broschiert, Titel: Cultural Differences in Sensory Brands, Titelzusatz: Differences and Similarities in Perceptions … Meer...
ISBN: 9783639025774
Fnac.com : Livraison gratuite et - 5% sur tous les livres. Cultural Differences in Sensory Brands - Livre. Découvrez des nouveautés, des coups de cœur, des avis d'internautes, … Livre - L… Meer...
ISBN: 3639025776
Cultural Differences in Sensory Brands ab 48.99 EURO Differences and Similarities in Perceptions and Meanings of Sensory Brands Medien > Bücher, [PU: VDM Verlag Dr. Müller, Saarbrücken]
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - Cultural Differences in Sensory Brands
EAN (ISBN-13): 9783639025774
ISBN (ISBN-10): 3639025776
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2008
Uitgever: VDM Verlag
120 Bladzijden
Gewicht: 0,197 kg
Taal: eng/Englisch
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-06-17T13:37:09+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-02-17T16:33:32+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783639025774
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-639-02577-6, 978-3-639-02577-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: weinberger
Titel van het boek: differences
< naar Archief...