- 5 resultaten
laagste prijs: € 40,34, hoogste prijs: € 109,98, gemiddelde prijs: € 58,38
1
Cultural Differences in Sensory Brands - Ralf Weinberger
bestellen
bij BookDepository.com
CHF 51,49
(ongeveer € 49,12)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Ralf Weinberger:

Cultural Differences in Sensory Brands - pocketboek

ISBN: 9783639025774

Paperback, [PU: VDM Verlag Dr. Mueller E.K.], The emergence of sensory branding enables brands to accomplish a lasting brand-consumer bond by dipping into past experiences and by creating… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
2
Cultural Differences in Sensory Brands - Ralf Weinberger
bestellen
bij BookDepository.com
€ 40,34
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Ralf Weinberger:

Cultural Differences in Sensory Brands - pocketboek

ISBN: 9783639025774

Paperback, [PU: VDM Verlag Dr. Mueller e.K.], The emergence of sensory branding enables brands to accomplish a lasting brand-consumer bond by dipping into past experiences and by creating… Meer...

  - Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
3
Cultural Differences in Sensory Brands - Weinberger, Ralf
bestellen
bij Averdo.com
€ 43,49
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Weinberger, Ralf:
Cultural Differences in Sensory Brands - pocketboek

2008

ISBN: 9783639025774

Erscheinungsdatum: 05/2008, Medium: Taschenbuch, Einband: Kartoniert / Broschiert, Titel: Cultural Differences in Sensory Brands, Titelzusatz: Differences and Similarities in Perceptions … Meer...

Nr. Verzendingskosten:, Next Day, DE. (EUR 0.00)
4
bestellen
bij Fnac.com
€ 109,98
verzending: € 8,301
bestellenGesponsorde link
Cultural Differences in Sensory Brands - nieuw boek

ISBN: 9783639025774

Fnac.com : Livraison gratuite et - 5% sur tous les livres. Cultural Differences in Sensory Brands - Livre. Découvrez des nouveautés, des coups de cœur, des avis d'internautes, … Livre - L… Meer...

  - Nr. Verzendingskosten:, Le délai dépend du marchand, zzgl. Versandkosten. (EUR 8.30)
5
Cultural Differences in Sensory Brands
bestellen
bij eBook.de
€ 48,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Cultural Differences in Sensory Brands - nieuw boek

ISBN: 3639025776

Cultural Differences in Sensory Brands ab 48.99 EURO Differences and Similarities in Perceptions and Meanings of Sensory Brands Medien > Bücher, [PU: VDM Verlag Dr. Müller, Saarbrücken]

  - Nr. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Cultural Differences in Sensory Brands

The emergence of sensory branding enables brands to accomplish a lasting brand-consumer bond by dipping into past experiences and by creating a memorable position in the mind of consumers. However, since brands are spreading across nations and cultures, one of the questions that needs to be elaborated in the context of sensory brands is: how do people from other cultures, respectivly, perceive these sensory cues and which meanings do they have for them? This work dwells on this issue by studying consumers\' perception and meanings attached to the sensory cues of one sensory brand in two different cultural environments: Taiwan and Germany. The present study highlights, amongst other findings, differences concerning the desired application of multi-sensory appeals, the intensity-perception of olfactory cues and the usage of colours. Implications for sensory brands are derived based on these findings. This book is aimed particularly at practitioners and decision makers planning on establishing successful brands in these cultural environments. Beyond that, this work allows getting necessary insights into the sensory perceptions across cultures.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Cultural Differences in Sensory Brands


EAN (ISBN-13): 9783639025774
ISBN (ISBN-10): 3639025776
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2008
Uitgever: VDM Verlag
120 Bladzijden
Gewicht: 0,197 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-06-17T13:37:09+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-02-17T16:33:32+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783639025774

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-639-02577-6, 978-3-639-02577-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: weinberger
Titel van het boek: differences


< naar Archief...