- 5 resultaten
laagste prijs: € 5,99, hoogste prijs: € 15,99, gemiddelde prijs: € 11,79
1
Umsetzung von Customer Relationship Management-Konzepten in der Logistikbranche - Stefan Harich
bestellen
bij Weltbild.de
€ 15,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Stefan Harich:

Umsetzung von Customer Relationship Management-Konzepten in der Logistikbranche - gebonden uitgave, pocketboek

2009, ISBN: 3640402405

Studienarbeit aus dem Jahr 2008 im Fachbereich BWL - Allgemeines, Note: 2, BVL Campus gGmbH, Sprache: Deutsch, Abstract: In der fortschreitenden Globalisierung wird es für die Unternehmen… Meer...

Nr. 38583795. Verzendingskosten:, 2-5 Werktage, DE. (EUR 0.00)
2
Umsetzung von Customer Relationship Management-Konzepten in der Logistikbranche - Stefan Harich
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 5,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Stefan Harich:

Umsetzung von Customer Relationship Management-Konzepten in der Logistikbranche - nieuw boek

ISBN: 9783640402403

Umsetzung von Customer Relationship Management-Konzepten in der Logistikbranche ab 5.99 € als epub eBook: 1. Auflage. Aus dem Bereich: eBooks, Wirtschaft, Medien > Bücher, Umsetzung von C… Meer...

Nr. 16138423. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)
3
Umsetzung von Customer Relationship Management-Konzepten in der Logistikbranche
bestellen
bij eBook.de
€ 5,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Umsetzung von Customer Relationship Management-Konzepten in der Logistikbranche - nieuw boek

ISBN: 9783640402403

Umsetzung von Customer Relationship Management-Konzepten in der Logistikbranche - 1. Auflage: ab 5.99 € Medien > Bücher > E-books, [PU: Grin-Verlag, München]

Nr. 16138423. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)
4
Umsetzung von Customer Relationship Management-Konzepten in der Logistikbranche - Stefan Harich
bestellen
bij lehmanns.de
€ 14,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Stefan Harich:
Umsetzung von Customer Relationship Management-Konzepten in der Logistikbranche - eerste uitgave

2009, ISBN: 9783640402403

eBooks, eBook Download (EPUB,PDF), Auflage, [PU: GRIN Verlag], [ED: 1], GRIN Verlag, 2009

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
5
Umsetzung von Customer Relationship Management-Konzepten in der Logistikbranche - Stefan Harich
bestellen
bij lehmanns.de
€ 15,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Stefan Harich:
Umsetzung von Customer Relationship Management-Konzepten in der Logistikbranche - eerste uitgave

2009, ISBN: 9783640402403

eBooks, eBook Download (PDF), 1. Auflage, [PU: GRIN Verlag], GRIN Verlag, 2009

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Umsetzung von Customer Relationship Management-Konzepten in der Logistikbranche


EAN (ISBN-13): 9783640402403
ISBN (ISBN-10): 3640402405
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: GRIN Verlag

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-08-18T12:19:45+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-21T10:28:54+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783640402403

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-640-40240-5, 978-3-640-40240-3
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: hárich, harich
Titel van het boek: customer relationship management


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783640402724 Umsetzung von Customer Relationship Management-Konzepten in der Logistikbranche (Harich, Stefan)


< naar Archief...