- 5 resultaten
laagste prijs: € 37,99, hoogste prijs: € 56,34, gemiddelde prijs: € 41,66
1
User Perception of Targeted Ads in Online Social Networks - Timo Beck
bestellen
bij Thalia.de
€ 37,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Timo Beck:

User Perception of Targeted Ads in Online Social Networks - nieuw boek

2010, ISBN: 9783640836949

Doctoral Thesis / Dissertation from the year 2010 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,0, University of St … Meer...

No. 28546330. Verzendingskosten:, Lieferbar in 2 - 3 Tage, DE. (EUR 0.00)
2
User Perception of Targeted Ads in Online Social Networks - Timo Beck
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 61,90
(ongeveer € 56,34)
verzending: € 16,381
bestellenGesponsorde link

Timo Beck:

User Perception of Targeted Ads in Online Social Networks - pocketboek

2011, ISBN: 9783640836949

Doctoral Thesis / Dissertation from the year 2010 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,0, University of St … Meer...

Nr. 28546330. Verzendingskosten:, Versandfertig innert 4 - 7 Werktagen, zzgl. Versandkosten, Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage. (EUR 16.38)
3
User Perception of Targeted Ads in Online Social Networks
bestellen
bij Thalia.de
€ 37,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
User Perception of Targeted Ads in Online Social Networks - pocketboek

2011

ISBN: 9783640836949

Doctoral Thesis / Dissertation from the year 2010 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,0, University of St … Meer...

Nr. 28546330. Verzendingskosten:, Lieferbar in 2 - 3 Tage, DE. (EUR 0.00)
4
User Perception of Targeted Ads in Online Social Networks
bestellen
bij Thalia.de
€ 37,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
User Perception of Targeted Ads in Online Social Networks - pocketboek

2011, ISBN: 9783640836949

Doctoral Thesis / Dissertation from the year 2010 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,0, University of St … Meer...

Nr. 28546330. Verzendingskosten:, Lieferbar in 2 - 3 Tage, DE. (EUR 0.00)
5
User Perception of Targeted Ads in Online Social Networks A Theoretical and Empirical Investigation Using the Example of Facebook - Beck, Timo
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 37,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Beck, Timo:
User Perception of Targeted Ads in Online Social Networks A Theoretical and Empirical Investigation Using the Example of Facebook - nieuw boek

2011, ISBN: 3640836944

2. Auflage Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag neu, [PU:GRIN Verlag]

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
User Perception of Targeted Ads in Online Social Networks

Doctoral Thesis / Dissertation from the year 2010 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, grade: 1,0, University of St Andrews (School of Management), language: English, abstract: Owing to the phenomenal growth of online social networks and the resulting interest of marketers in this new medium, this thesis investigates user perception of targeted advertisements on Facebook, the world's largest and fastest growing social network. Based on a critical literature review, results of previous research studies, and expert interviews with social media practitioners, the author develops a conceptual framework consisting of seven factors that are theorised to impact on how users perceive personalised ads in a social network environment. This framework is partially verified on an empirical basis by means of an online survey among 97 Facebook users. The results provide novel and useful insights into user perception of targeted ads on Facebook that could be used as guidelines for practitioners and as a starting point for further studies.

Gedetalleerde informatie over het boek. - User Perception of Targeted Ads in Online Social Networks


EAN (ISBN-13): 9783640836949
ISBN (ISBN-10): 3640836944
pocket book
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: GRIN Verlag

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-05-24T14:42:16+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2021-05-29T14:30:12+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783640836949

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-640-83694-4, 978-3-640-83694-9
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: beck
Titel van het boek: ads, social networks, perception


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783640836901 User Perception of Targeted Ads in Online Social Networks (Timo Beck)


< naar Archief...