- 5 resultaten
laagste prijs: € 32,99, hoogste prijs: € 59,63, gemiddelde prijs: € 44,29
1
Bedeutung viraler Marketingkampagnen im Web 2.0 - Lisa Eppel
bestellen
bij booklooker.de
€ 32,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Lisa Eppel:

Bedeutung viraler Marketingkampagnen im Web 2.0 - pocketboek

2007, ISBN: 9783640997954

[ED: Taschenbuch], [PU: GRIN Publishing], Neuware - Bachelorarbeit aus dem Jahr 2011 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Note: 1,7, BA Hessisch… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH
2
Bedeutung viraler Marketingkampagnen im Web 2.0 - Lisa Eppel
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 58,90
(ongeveer € 59,63)
verzending: € 18,221
bestellenGesponsorde link

Lisa Eppel:

Bedeutung viraler Marketingkampagnen im Web 2.0 - pocketboek

2011, ISBN: 9783640997954

Bachelorarbeit aus dem Jahr 2011 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Social Media, Note: 1,7, BA Hessische Berufsakademie, Sprache: Deutsch, Ab… Meer...

Nr. A1021582421. Verzendingskosten:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , in stock, zzgl. Versandkosten. (EUR 18.22)
3
Bedeutung viraler Marketingkampagnen im Web 2.0
bestellen
bij Thalia.de
€ 42,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Bedeutung viraler Marketingkampagnen im Web 2.0 - nieuw boek

2011

ISBN: 9783640997954

Bachelorarbeit aus dem Jahr 2011 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Social Media, Note: 1,7, BA Hessische Berufsakademie, Sprache: Deutsch, Ab… Meer...

Nr. A1021582421. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)
4
Bedeutung viraler Marketingkampagnen im Web 2.0
bestellen
bij Thalia.de
€ 42,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Bedeutung viraler Marketingkampagnen im Web 2.0 - nieuw boek

2011, ISBN: 9783640997954

Bachelorarbeit aus dem Jahr 2011 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Social Media, Note: 1,7, BA Hessische Berufsakademie, Sprache: Deutsch, Ab… Meer...

Nr. A1021582421. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)
5
Bedeutung viraler Marketingkampagnen im Web 2.0
bestellen
bij Thalia.de
€ 42,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Bedeutung viraler Marketingkampagnen im Web 2.0 - nieuw boek

2011, ISBN: 9783640997954

Bachelorarbeit aus dem Jahr 2011 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Social Media, Note: 1,7, BA Hessische Berufsakademie, Sprache: Deutsch, Ab… Meer...

Nr. A1021582421. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Bedeutung viraler Marketingkampagnen im Web 2.0


EAN (ISBN-13): 9783640997954
ISBN (ISBN-10): 3640997956
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: GRIN Verlag
76 Bladzijden
Gewicht: 0,121 kg
Taal: deu

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-05-26T01:25:02+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-04-15T12:50:07+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783640997954

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-640-99795-6, 978-3-640-99795-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: web


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783640997220 Bedeutung viraler Marketingkampagnen im Web 2.0 Lisa Eppel Author (Eppel, Lisa)


< naar Archief...