- 5 resultaten
laagste prijs: € 31,99, hoogste prijs: € 43,89, gemiddelde prijs: € 41,06
1
Markenpolitik als Erfolgsfaktor im Einzelhandel André Telöken Author
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 43,89
bestellenGesponsorde link

Markenpolitik als Erfolgsfaktor im Einzelhandel André Telöken Author - nieuw boek

2009, ISBN: 9783656067023

Diplomarbeit aus dem Jahr 2009 im Fachbereich BWL - Handel und Distribution, Note: 1,7, Westfälische Hochschule Gelsenkirchen, Bocholt, Recklinghausen, Sprache: Deutsch, Abstract: De… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Markenpolitik als Erfolgsfaktor im Einzelhandel André Telöken Author
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 43,89
bestellenGesponsorde link
Markenpolitik als Erfolgsfaktor im Einzelhandel André Telöken Author - nieuw boek

2009, ISBN: 9783656067023

Diplomarbeit aus dem Jahr 2009 im Fachbereich BWL - Handel und Distribution, Note: 1,7, Westfälische Hochschule Gelsenkirchen, Bocholt, Recklinghausen, Sprache: Deutsch, Abstract: De… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 42,76
bestellenGesponsorde link
Markenpolitik als Erfolgsfaktor im Einzelhandel André Telöken Author - nieuw boek

2009

ISBN: 9783656067023

Diplomarbeit aus dem Jahr 2009 im Fachbereich BWL - Handel und Distribution, Note: 1,7, Westfälische Hochschule Gelsenkirchen, Bocholt, Recklinghausen, Sprache: Deutsch, Abstract: De… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
4
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 42,76
bestellenGesponsorde link
Markenpolitik als Erfolgsfaktor im Einzelhandel André Telöken Author - nieuw boek

2009, ISBN: 9783656067023

Diplomarbeit aus dem Jahr 2009 im Fachbereich BWL - Handel und Distribution, Note: 1,7, Westfälische Hochschule Gelsenkirchen, Bocholt, Recklinghausen, Sprache: Deutsch, Abstract: De… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
5
Markenpolitik als Erfolgsfaktor im Einzelhandel - eBook - André Telöken,
bestellen
bij Weltbild.de
€ 31,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
André Telöken,:
Markenpolitik als Erfolgsfaktor im Einzelhandel - eBook - nieuw boek

2009, ISBN: 9783656067023

Markenpolitik als Erfolgsfaktor im Einzelhandel. Diplomarbeit aus dem Jahr 2009 im Fachbereich BWL - Handel und Distribution, Note: 1,7, Westfälische Hochschule Gelsenkirchen, Bocholt, Re… Meer...

39085546. Verzendingskosten:in stock, , , sofort als Download lieferbar, DE. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Markenpolitik als Erfolgsfaktor im Einzelhandel André Telöken Author


EAN (ISBN-13): 9783656067023
ISBN (ISBN-10): 3656067023
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: GRIN Verlag GmbH Digital >16

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-04-02T17:58:43+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-02-05T15:25:12+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783656067023

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-656-06702-3, 978-3-656-06702-3
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: erfolgsfaktor marke


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783656067412 Markenpolitik als Erfolgsfaktor im Einzelhandel: Diplomarbeit (Telöken, André)


< naar Archief...