- 5 resultaten
laagste prijs: € 11,20, hoogste prijs: € 22,51, gemiddelde prijs: € 16,24
1
Marketing: Wie fällen Konsumenten Kaufentscheidungen?: Treffen von Entscheidungen durch Konsumenten in einem Kaufkontext Fabian Stern Author
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 19,50
bestellenGesponsorde link

Marketing: Wie fällen Konsumenten Kaufentscheidungen?: Treffen von Entscheidungen durch Konsumenten in einem Kaufkontext Fabian Stern Author - nieuw boek

2010, ISBN: 9783656181798

Diplomarbeit aus dem Jahr 2010 im Fachbereich BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing, Note: 2,3, Universität Passau (Lehrstuhl für Marketing und Innovation), Sprache: Deut… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Marketing: Wie fällen Konsumenten Kaufentscheidungen?: Treffen von Entscheidungen durch Konsumenten in einem Kaufkontext Fabian Stern Author
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 22,51
bestellenGesponsorde link
Marketing: Wie fällen Konsumenten Kaufentscheidungen?: Treffen von Entscheidungen durch Konsumenten in einem Kaufkontext Fabian Stern Author - nieuw boek

2010, ISBN: 9783656181798

Diplomarbeit aus dem Jahr 2010 im Fachbereich BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing, Note: 2,3, Universität Passau (Lehrstuhl für Marketing und Innovation), Sprache: Deut… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
Marketing: Wie fällen Konsumenten Kaufentscheidungen? - Fabian Stern
bestellen
bij kobo.com
£ 10,19
(ongeveer € 11,20)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Fabian Stern:
Marketing: Wie fällen Konsumenten Kaufentscheidungen? - nieuw boek

2005

ISBN: 9783656181798

Diplomarbeit aus dem Jahr 2010 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Social Media, Note: 2,3, Universität Passau (Lehrstuhl für Marketing und Inn… Meer...

E-Book zum download. Verzendingskosten: EUR 0.00
4
Marketing: Wie fällen Konsumenten Kaufentscheidungen? - Fabian Stern
bestellen
bij lehmanns.de
€ 13,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Fabian Stern:
Marketing: Wie fällen Konsumenten Kaufentscheidungen? - eerste uitgave

2012, ISBN: 9783656181798

Treffen von Entscheidungen durch Konsumenten in einem Kaufkontext, eBooks, eBook Download (EPUB,PDF), Auflage, [PU: GRIN Verlag], [ED: 1], GRIN Verlag, 2012

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
5
Prinzipien der Kaufentscheidung
bestellen
bij eBook.de
€ 13,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Prinzipien der Kaufentscheidung - nieuw boek

ISBN: 9783656181798

Prinzipien der Kaufentscheidung ab 13.99 EURO Treffen von Entscheidungen durch Konsumenten in einem Kaufkontext. 1. Auflage Medien > Bücher

Nr. 19029421. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Marketing: Wie fällen Konsumenten Kaufentscheidungen?: Treffen von Entscheidungen durch Konsumenten in einem Kaufkontext Fabian Stern Author


EAN (ISBN-13): 9783656181798
Verschijningsjaar: 2007
Uitgever: GRIN Verlag GmbH Digital >16

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-03-02T06:26:23+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-02-08T15:25:34+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783656181798

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
978-3-656-18179-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: stern
Titel van het boek: entscheidungen treffen, von stern stern, prinzipien


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783656181965 Prinzipien der Kaufentscheidung (Stern, Fabian)


< naar Archief...