- 5 resultaten
laagste prijs: € 33,31, hoogste prijs: € 61,05, gemiddelde prijs: € 40,87
1
Relationship Marketing and Its Effect on Customer Loyalty : Relationship Marketing and Its Effect on Customer Loyalty in Commercial Banks in Ambo Town - Hailu Megersa
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 35,90
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Hailu Megersa:

Relationship Marketing and Its Effect on Customer Loyalty : Relationship Marketing and Its Effect on Customer Loyalty in Commercial Banks in Ambo Town - pocketboek

2013, ISBN: 3659494704

[EAN: 9783659494703], Neubuch, [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], nach der Bestellung gedruckt Neuware -Today the emergence of banks in the banking industry increase from time to time… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
2
Relationship Marketing and Its Effect on Customer Loyalty: Relationship Marketing and Its Effect on Customer Loyalty in Commercial Banks in Ambo Town - Megersa, Hailu
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 53,56
(ongeveer € 61,05)
verzending: € 5,471
bestellenGesponsorde link

Megersa, Hailu:

Relationship Marketing and Its Effect on Customer Loyalty: Relationship Marketing and Its Effect on Customer Loyalty in Commercial Banks in Ambo Town - pocketboek

2013, ISBN: 9783659494703

LAP LAMBERT Academic Publishing, Paperback, 84 Seiten, Publiziert: 2013-12-06T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.14 kg, Brands & Corporate Identity, Sales & Marketing, Business, Finance & … Meer...

Gebraucht, wie neu. Verzendingskosten:Usually dispatched within 4 to 5 days. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 5.47) swestbooks
3
Relationship Marketing and Its Effect on Customer Loyalty: Relationship Marketing and Its Effect on Customer Loyalty in Commercial Banks in Ambo Town - Megersa, Hailu
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 30,00
(ongeveer € 34,20)
verzending: € 5,471
bestellenGesponsorde link
Megersa, Hailu:
Relationship Marketing and Its Effect on Customer Loyalty: Relationship Marketing and Its Effect on Customer Loyalty in Commercial Banks in Ambo Town - pocketboek

2013

ISBN: 9783659494703

LAP LAMBERT Academic Publishing, Paperback, 84 Seiten, Publiziert: 2013-12-06T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.14 kg, Brands & Corporate Identity, Sales & Marketing, Business, Finance & … Meer...

Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 5.47)
4
Relationship Marketing and Its Effect on Customer Loyalty: Relationship Marketing and Its Effect on Customer Loyalty in Commercial Banks in Ambo Town - Megersa, Hailu
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 30,00
(ongeveer € 33,31)
verzending: € 4,891
bestellenGesponsorde link
Megersa, Hailu:
Relationship Marketing and Its Effect on Customer Loyalty: Relationship Marketing and Its Effect on Customer Loyalty in Commercial Banks in Ambo Town - pocketboek

2013, ISBN: 9783659494703

LAP LAMBERT Academic Publishing, Paperback, 84 Seiten, Publiziert: 2013-12-06T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.14 kg, Brands & Corporate Identity, Sales & Marketing, Business, Finance & … Meer...

Verzendingskosten:Available to ship in 1-2 days. Lieferung von Amazon. (EUR 4.89) Amazon.co.uk
5
Relationship Marketing and Its Effect on Customer Loyalty Relationship Marketing and Its Effect on Customer Loyalty in Commercial Banks in Ambo Town - Megersa, Hailu
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 39,90
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Megersa, Hailu:
Relationship Marketing and Its Effect on Customer Loyalty Relationship Marketing and Its Effect on Customer Loyalty in Commercial Banks in Ambo Town - nieuw boek

2013, ISBN: 3659494704

Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag 11, [PU:LAP LAMBERT Academic Publishing]

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Relationship Marketing and Its Effect on Customer Loyalty: Relationship Marketing and Its Effect on Customer Loyalty in Commercial Banks in Ambo Town


EAN (ISBN-13): 9783659494703
ISBN (ISBN-10): 3659494704
pocket book
Verschijningsjaar: 2013
Uitgever: LAP LAMBERT Academic Publishing

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2014-10-10T09:39:15+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-01-22T15:10:08+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783659494703

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-659-49470-4, 978-3-659-49470-3
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: relationship marketing, customer relationship, ambo


< naar Archief...