- 4 resultaten
laagste prijs: € 38,00, hoogste prijs: € 38,00, gemiddelde prijs: € 38,00
1
Servicequalität Am Pos - Annika Lehnert
bestellen
bij Rheinberg-Buch.de
€ 38,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Annika Lehnert:

Servicequalität Am Pos - nieuw boek

ISBN: 9783836632515

Eine Evaluierung der Erfolgsfaktoren in vier Branchen Inhaltsangabe:Einleitung: Kaufentscheidungen werden überwiegend direkt am Verkaufsort, dem Point of Sale (POS) getroffen. Ein mangel… Meer...

  - Verzendingskosten:Sofort lieferbar, DE. (EUR 0.00)
2
Servicequalität am POS - Annika Lehnert
bestellen
bij Rheinberg-Buch.de
€ 38,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Annika Lehnert:

Servicequalität am POS - nieuw boek

ISBN: 9783836632515

Eine Evaluierung der Erfolgsfaktoren in vier Branchen Inhaltsangabe:Einleitung: Kaufentscheidungen werden überwiegend direkt am Verkaufsort, dem Point of Sale (POS) getroffen. Ein mangel… Meer...

  - Verzendingskosten:Ab 20¤ Versandkostenfrei in Deutschland, Sofort lieferbar, DE. (EUR 0.00)
3
bestellen
bij eBook.de
(ongeveer € 38,00)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Lehnert, Annika:
Servicequalität am POS - nieuw boek

ISBN: 9783836632515

Eine Evaluierung der Erfolgsfaktoren in vier Branchen. 1. Auflage, Eine Evaluierung der Erfolgsfaktoren in vier Branchen. 1. Auflage, [KW: PDF ,WIRTSCHAFT,MANAGEMENT ,BUSINESS ECONOMICS ,… Meer...

Sofort lieferbar (Download), E-Book zum Download Verzendingskosten: EUR 0.00
4
bestellen
bij Ciando.de
€ 38,00
bestellenGesponsorde link
Annika Lehnert:
Servicequalität am POS - Eine Evaluierung der Erfolgsfaktoren in vier Branchen - nieuw boek

ISBN: 9783836632515

Inhaltsangabe:Einleitung:System.String[]System.String[]System.String[]System.String[]System.String[]System.String[]

  - http://www.ciando.com/img/books/3836632519_k.jpg, E-Book zum Download Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten ciando.de

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Servicequalität am POS


EAN (ISBN-13): 9783836632515
Uitgever: Diplomica Verlag

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-03-15T21:23:18+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2016-02-22T16:33:35+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783836632515

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
978-3-8366-3251-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: lehnert


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
Servicequalität am POS (Lehnert, Annika)


< naar Archief...