- 5 resultaten
laagste prijs: € 45,97, hoogste prijs: € 70,00, gemiddelde prijs: € 53,96
1
Akbar, Z: Impact of Marketing Communication and Price Deals - Zeeshan Akbar
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 61,90
(ongeveer € 55,82)
verzending: € 16,231
bestellenGesponsorde link
Zeeshan Akbar:

Akbar, Z: Impact of Marketing Communication and Price Deals - pocketboek

2011, ISBN: 9783845404547

The brand equity adds to the value assigned to a product or service by an organization. It provides mean to the financial value of the brand asset, generates the consumer loyalty or price… Meer...

Nr. 29364742. Verzendingskosten:, Versandfertig innert 3 - 5 Werktagen, zzgl. Versandkosten, Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage. (EUR 16.23)
2
bestellen
bij Thalia.de
€ 49,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Zeeshan Akbar:

Impact of Marketing Communication and Price Deals on Brand Equity - nieuw boek

ISBN: 9783845404547

The brand equity adds to the value assigned to a product or service by an organization. It provides mean to the financial value of the brand asset, generates the consumer loyalty or price… Meer...

  - No. 29364742 Verzendingskosten:, Versandfertig in 2 - 3 Tagen, DE (EUR 0.00)
3
bestellen
bij Dodax.de
€ 45,97
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Zeeshan Akbar:
Impact of Marketing Communication and Price Deals on Brand Equity - nieuw boek

ISBN: 9783845404547

The brand equity adds to the value assigned to a product or service by an organization. It provides mean to the financial value of the brand asset, generates the consumer loyalty or price… Meer...

  - Nr. 57cec8af137c51091a2c8e24 Verzendingskosten:Versandkosten: 0.0 EUR, Lieferzeit: 4 Tage, DE. (EUR 0.00)
4
Impact Of Marketing Communication And Price Deals On Brand Equity
bestellen
bij BarnesandNoble.com
(ongeveer € 70,00)
bestellenGesponsorde link
Impact Of Marketing Communication And Price Deals On Brand Equity - nieuw boek

ISBN: 9783845404547

Zeeshan Akbar,Paperback, English-language edition,Pub by AV Akademikerverlag GmbH & Co. KG. Books Books ~~ Business & Economics~~ Marketing ~~ General Impact-of-Marketing-Communication-an… Meer...

Free Shipping on eligible orders over $25 Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten
5
Impact of Marketing Communication and Price Deals on Brand Equity - Zeeshan Akbar
bestellen
bij lehmanns.de
€ 49,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Zeeshan Akbar:
Impact of Marketing Communication and Price Deals on Brand Equity - nieuw boek

2011, ISBN: 9783845404547

A Developing Markets Dilemma, unbekannt, Buch, [PU: LAP Lambert Academic Publishing]

  - Verzendingskosten:Versand in 5 - 7 Tagen, versandkostenfrei in der BRD (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Impact of Marketing Communication and Price Deals on Brand Equity


EAN (ISBN-13): 9783845404547
pocket book
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: LAP Lambert Acad. Publ.

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-10-25T19:40:27+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2021-03-27T19:13:42+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783845404547

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
978-3-8454-0454-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: brand, marketing


< naar Archief...