Kwalitatief onderzoek in organisaties - Boek Inge Bleijenbergh (946236463X)
- nieuw boekISBN: 946236463X
Het Boek Kwalitatief onderzoek in organisaties (946236463X) geschreven door Inge Bleijenbergh bestel je op bruna.nl! In dit boek worden de verschillende fasen besproken van kwalitatief on… Meer...
Het Boek Kwalitatief onderzoek in organisaties (946236463X) geschreven door Inge Bleijenbergh bestel je op bruna.nl! In dit boek worden de verschillende fasen besproken van kwalitatief onderzoek binnen organisaties. Dergelijk onderzoek vindt plaats voor onderzoeksbureaus, maar ook in het kader van een studie of promotietraject. Je begint vaak met een algemeen idee over het onderwerp, dat tijdens het onderzoeksproces steeds verder wordt afgebakend en verfijnd. Waar moet je beginnen? Wat zijn hulpmiddelen en valkuilen? En waar moet je naar toewerken om het onderzoek succesvol af te ronden? Kwalitatief onderzoek in organisaties biedt handvatten voor het doorlopen van de verschillende fasen van een kwalitatief onderzoek door de methodologische achtergronden te beschrijven, voorbeelden te geven uit de praktijk en de uitvoering te ondersteunen met oefeningen en checklists. In deze nieuwe druk is een hoofdstuk toegevoegd over het verkrijgen van toegang tot organisaties. Daarnaast zijn oefeningen toegevoegd op het gebied van onderzoeksvaardigheden en zijn er instructies ingevoegd voor het ontwerpen en uitvoeren van onderzoek. Verder is een verdieping aangebracht in de bespreking van de literatuur. Dr. Inge Bleijenbergh is universitair docent onderzoeksmethoden aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. Ze deed kwalitatief onderzoek binnen organisaties in Nederland en het buitenland, en heeft jarenlange ervaring met het doceren van kwalitatieve onderzoeksmethoden aan promovendi en studenten bestuurskunde, bedrijfskunde, rechten en bedrijfseconomie. Boeken > Nederlandse boeken > Studieboeken > Exacte wetenschappen > Statistiek en methodologie<
| | bruna.nlNr. 9789462364639. Verzendingskosten:, Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details... |
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Inge Bleijenbergh:Kwalitatief onderzoek in organisaties
- pocketboek ISBN: 9789462364639
In dit boek worden de verschillende fasen besproken van kwalitatief onderzoek binnen organisaties. Dergelijk onderzoek vindt plaats voor onderzoeksbureaus, maar ook in het kader van een s… Meer...
In dit boek worden de verschillende fasen besproken van kwalitatief onderzoek binnen organisaties. Dergelijk onderzoek vindt plaats voor onderzoeksbureaus, maar ook in het kader van een studie of promotietraject. Je begint vaak met een algemeen idee over het onderwerp, dat tijdens het onderzoeksproces steeds verder wordt afgebakend en verfijnd. Waar moet je beginnen? Wat zijn hulpmiddelen en valkuilen? En waar moet je naar toewerken om het onderzoek succesvol af te ronden? Kwalitatief onderzoek in organisaties biedt handvatten voor het doorlopen van de verschillende fasen van een kwalitatief onderzoek door de methodologische achtergronden te beschrijven, voorbeelden te geven uit de praktijk en de uitvoering te ondersteunen met oefeningen en checklists. In deze nieuwe druk is een hoofdstuk toegevoegd over het verkrijgen van toegang tot organisaties. Daarnaast zijn oefeningen toegevoegd op het gebied van onderzoeksvaardigheden en zijn er instructies ingevoegd voor het ontwerpen en uitvoeren van onderzoek. Verder is een verdieping aangebracht in de bespreking van de literatuur. Dr. Inge Bleijenbergh is universitair docent onderzoeksmethoden aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. Ze deed kwalitatief onderzoek binnen organisaties in Nederland en het buitenland, en heeft jarenlange ervaring met het doceren van kwalitatieve onderzoeksmethoden aan promovendi en studenten bestuurskunde, bedrijfskunde, rechten en bedrijfseconomie. Boeken School & studieboeken Alle school & studieboeken Boeken > School & studieboeken > Alle school & studieboeken Paperback<
| | BookSpot.nlbookspot.nl Verzendingskosten:Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis. (EUR 0.00) Details... |
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Kwalitatief onderzoek in organisaties - Inge Bleijenbergh (ISBN: 9789462364639)
- nieuw boekISBN: 9789462364639
Het boek Kwalitatief onderzoek in organisaties (ISBN:9789462364639) geschreven door Inge Bleijenbergh bestel je op bruna.nl! In dit boek worden de verschillende fasen besproken van kwalit… Meer...
Het boek Kwalitatief onderzoek in organisaties (ISBN:9789462364639) geschreven door Inge Bleijenbergh bestel je op bruna.nl! In dit boek worden de verschillende fasen besproken van kwalitatief onderzoek binnen organisaties. Dergelijk onderzoek vindt plaats voor onderzoeksbureaus, maar ook in het kader van een studie of promotietraject. Je begint vaak met een algemeen idee over het onderwerp, dat tijdens het onderzoeksproces steeds verder wordt afgebakend en verfijnd. Waar moet je beginnen? Wat zijn hulpmiddelen en valkuilen? En waar moet je naar toewerken om het onderzoek succesvol af te ronden? Kwalitatief onderzoek in organisaties biedt handvatten voor het doorlopen van de verschillende fasen van een kwalitatief onderzoek door de methodologische achtergronden te beschrijven, voorbeelden te geven uit de praktijk en de uitvoering te ondersteunen met oefeningen en checklists. In deze nieuwe druk is een hoofdstuk toegevoegd over... Boeken > School & studieboeken > Alle school & studieboeken<
| | bruna.nlNr. 9789462364639. Verzendingskosten:, Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, volgende dag in huis, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details... |
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Kwalitatief onderzoek in organisaties
- eerste uitgave2015, ISBN: 9789462364639
pocketboek
auteur: Bleijenbergh, Inge, Boom Lemma uitgevers, Paperback, Auflage: 01, Publiziert: 2015-03-10T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Verkaufsrang: 561242, Sociologie, Politiek, filosofie & so… Meer...
auteur: Bleijenbergh, Inge, Boom Lemma uitgevers, Paperback, Auflage: 01, Publiziert: 2015-03-10T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Verkaufsrang: 561242, Sociologie, Politiek, filosofie & sociale wetenschappen, Categorieën, Boeken, Naslagwerken, Nederlandstalige boeken, Specialty Stores, Boom Lemma uitgevers, 2015<
| | Amazon.nlAmazon.nl Verzendingskosten:Op voorraad. Lieferung von Amazon. (EUR 0.00) Details... |
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Bleijenbergh, Inge:Kwalitatief onderzoek in organisaties
- eerste uitgave 2015, ISBN: 9789462364639
pocketboek
Boom Lemma uitgevers, Paperback, Auflage: 01, Publiziert: 2015-03-10T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Subjects, Books, Boom Lemma uitgevers, 2015
| | amazon.co.ukAmazon.co.uk Verzendingskosten:In stock. Lieferung von Amazon. (EUR 5.36) Details... |
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.