- 5 resultaten
laagste prijs: € 1,20, hoogste prijs: € 3,49, gemiddelde prijs: € 2,65
1
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 1,24
(ongeveer € 1,20)
verzending: € 5,911
bestellenGesponsorde link
Watson, James:

Media Communication: An Introduction to Theory and Process - gebruikt boek

ISBN: 9781403901491

Palgrave Macmillan. Used - Good. Ships from UK in 48 hours or less (usually same day). Your purchase helps support Sri Lankan Children's Charity 'The Rainbow Centre'. Ex-lib… Meer...

Verzendingskosten: EUR 5.91 Phatpocket Limited
2
Media Communication: An Introduction to Theory and Process - James Watson
bestellen
bij awesomebooks.com
£ 2,77
(ongeveer € 3,07)
verzending: € 3,321
bestellenGesponsorde link

James Watson:

Media Communication: An Introduction to Theory and Process - gebruikt boek

ISBN: 9781403901491

This textbook introduces students to the role, practice and influence of the mass media in contemporary society. Emphasizing the social, cultural, political and economic contexts in which… Meer...

No. 9781403901491. Verzendingskosten:3, 3-5 Days. (EUR 3.32)
3
Media Communication, 2nd Ed - Watson, James / Watson, James
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 3,48
bestellenGesponsorde link
Watson, James / Watson, James:
Media Communication, 2nd Ed - gebruikt boek

ISBN: 9781403901491

This lively and supportive textbook introduces students to the role, practice, and influence of the mass media in contemporary society. Emphasizing the social, cultural, political, and ec… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
4
bestellen
bij Fnac.com
€ 3,49
verzending: € 8,301
bestellenGesponsorde link
Media Communication - gebruikt boek

ISBN: 9781403901491

Fnac.com : Livraison gratuite et - 5% sur tous les livres. Media Communication - Livre. Découvrez des nouveautés, des coups de cœur, des avis d'internautes, … Livre - Livre, [PU: Palgrave… Meer...

  - Nr. Verzendingskosten:, Le délai dépend du marchand, zzgl. Versandkosten. (EUR 8.30)
5
bestellen
bij Fnac.com
€ 1,99
verzending: € 8,301
bestellenGesponsorde link
Media Communication - gebruikt boek

ISBN: 9781403901491

An Introduction to Theory and Process Livre - Livre, [PU: Palgrave Macmillan]

  - Nr. Verzendingskosten:, Le délai dépend du marchand, zzgl. Versandkosten. (EUR 8.30)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Media Communication, Second Edition: An Introduction to Theory and Process

<div>This lively and supportive textbook introduces students to the role, practice, and influence of the mass media in contemporary society. Emphasizing the social, cultural, political, and economic contexts in which the media operates, it provides a clear conceptual framework for understanding the process of media communication and looks at a range of key issues, from news production to media control and audience reception. This welcome new edition has been thoroughly updated to includes substantial new material on the Internet and a more sustained engagement with debates about globalization.<br></div>

Gedetalleerde informatie over het boek. - Media Communication, Second Edition: An Introduction to Theory and Process


EAN (ISBN-13): 9781403901491
ISBN (ISBN-10): 140390149X
pocket book
Verschijningsjaar: 2003
Uitgever: Palgrave
328 Bladzijden
Gewicht: 0,576 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-10-18T05:13:48+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-12-13T19:40:46+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 140390149X

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-4039-0149-X, 978-1-4039-0149-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: james watson
Titel van het boek: media communication introduction theory process


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780230535497 Media Communication: An Introduction to Theory and Process (Watson, James)


< naar Archief...