Games zijn niet langer alleen het domein van jonge mensen; ze veroveren de wereld in rap tempo. Ze worden gespeeld door alle lagen van de bevolking en ook nog in allerlei variaties en op … Meer...
Games zijn niet langer alleen het domein van jonge mensen; ze veroveren de wereld in rap tempo. Ze worden gespeeld door alle lagen van de bevolking en ook nog in allerlei variaties en op allerlei niveaus. Waren games vroeger gemaakt voor entertainment, nu worden ze ook ingezet om leerdoelen te bereiken, het leger te trainen en voor de marketing van producten en diensten.De game-industrie biedt een rijk geïllustreerd beeld van de branche waarbij veel aandacht wordt besteed aan de Nederlandse situatie. Het boek gaat vooral over de zakelijke kant van de game-industrie, en belicht daarnaast ook de factoren die een rol spelen bij de ontwikkeling van games.Aan de orde komen marketing en businesstrends, het profiel van de gamer, verschillende genres in gaming, auteursrecht, piraterij en kwesties als geweld en seks in games. Voorbeelden uit de praktijk en interviews met mensen die al werkzaam zijn in de game-industrie geven een goede oriëntatie op de wereld van de games. tijdelijk bij bestelling van euro 20,00 of meer gratis verzending management<
Games zijn niet langer alleen het domein van jonge mensen; ze veroveren de wereld in rap tempo. Ze worden gespeeld door alle lagen van de bevolking en ook nog in allerlei variaties en op … Meer...
Games zijn niet langer alleen het domein van jonge mensen; ze veroveren de wereld in rap tempo. Ze worden gespeeld door alle lagen van de bevolking en ook nog in allerlei variaties en op allerlei niveaus. Waren games vroeger gemaakt voor entertainment, nu worden ze ook ingezet om leerdoelen te bereiken, het leger te trainen en voor de marketing van producten en diensten.De game-industrie biedt een rijk geïllustreerd beeld van de branche waarbij veel aandacht wordt besteed aan de Nederlandse situatie. Het boek gaat vooral over de zakelijke kant van de game-industrie, en belicht daarnaast ook de factoren die een rol spelen bij de ontwikkeling van games.Aan de orde komen marketing en businesstrends, het profiel van de gamer, verschillende genres in gaming, auteursrecht, piraterij en kwesties als geweld en seks in games. Voorbeelden uit de praktijk en interviews met mensen die al werkzaam zijn in de game-industrie geven een goede oriëntatie op de wereld van de games. tijdelijk bij bestelling van euro 20,00 of meer gratis verzending management<
1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.
Bibliografische gegevens van het best passende boek
Gedetalleerde informatie over het boek. - De game-industrie
EAN (ISBN-13): 9789047300212
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2014-05-23T06:28:55+02:00 (Amsterdam) Detailpagina laatst gewijzigd op 2016-08-03T08:52:51+02:00 (Amsterdam) ISBN/EAN: 9789047300212
ISBN - alternatieve schrijfwijzen: 978-90-473-0021-2 alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden: Auteur van het boek: janssen Titel van het boek: industrie industrie