5, ISBN: 9789043032063
We bevinden ons in het tijdperk van de belevenis- en betekeniseconomie! Het draait om Customer Experience', oftewel klantbeleving. De merken, organisaties en ondernemers die zich weten te… Meer...
kobo.com E-Book zum download Verzendingskosten: EUR 0.00 Details... |
ISBN: 9789043032063
We bevinden ons in het tijdperk van de belevenis- en betekeniseconomie! Het draait om Customer Experience', oftewel klantbeleving. De merken, organisaties en ondernemers die zich weten te… Meer...
Boeken.com |
ISBN: 9789043032063
Verboden voor klanten, wij houden van fans
Boek.net onbekend Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Details... |
5, ISBN: 9789043032063
We bevinden ons in het tijdperk van de belevenis- en betekeniseconomie! Het draait om Customer Experience', oftewel klantbeleving. De merken, organisaties en ondernemers die zich weten te… Meer...
ISBN: 9789043032063
We bevinden ons in het tijdperk van de belevenis- en betekeniseconomie! Het draait om Customer Experience', oftewel klantbeleving. De merken, organisaties en ondernemers die zich weten te… Meer...
ISBN: 9789043032063
Verboden voor klanten, wij houden van fans
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - Verboden voor klanten, wij houden van fans
EAN (ISBN-13): 9789043032063
Verschijningsjaar: 5
Uitgever: Pearson Benelux B.V.
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2014-06-04T13:16:21+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2016-09-14T21:29:50+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9789043032063
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
978-90-430-3206-3
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9789043032056 Verboden voor klanten, wij houden van fans (Jessica van Wingerden / Wim Schuurmans)
< naar Archief...