MONSTER
ISBN: 9789401421256
Lobbyen voorbij de donkere achterkamers Een heldere blik op het snijvlak tussen politiek, de bedrijfswereld en de media Lobbyen gebeurt in duistere, doorrookte kamertjes, ver weg van cont… Meer...
Lobbyen voorbij de donkere achterkamers Een heldere blik op het snijvlak tussen politiek, de bedrijfswereld en de media Lobbyen gebeurt in duistere, doorrookte kamertjes, ver weg van controlerende ogen en oren. Kamertjes waar steekpenningen, dure cadeautjes en zelfs omkoping vaste waarden zijn. Niet dus. Hoewel lobbyen al eeuwenlang bestaat, loopt de publieke perceptie nog steeds behoorlijk mank. Maar ook bedrijven en overheden kampen met vooroordelen en praten daardoor al te vaak over en langs elkaar heen. Lobbyen is het eerste boek in het Nederlandse taalgebied dat analyseert, duidt en beschrijft hoe bedrijven effectief en efficiënt kunnen interageren met beleidsmakers. Vanuit zijn jarenlange en internationale ervaring in de politiek, de publieke sector en de bedrijfswereld maakt auteur Karel Joos duidelijk wat de taak van een goede corporate public affairs professional precies inhoudt. Daarbij gaat hij zowel in op belangrijke concepten en technieken als op actuele onderwerpen zoals de rol van de sociale media of ethiek en transparantie. Een succesvolle public affairs strategie komt neer op het samenspel van drie elementen: inzicht, invloed en impact. Aan de hand van een uitgebreide case en concrete, heldere voorbeelden focust de auteur op elk van deze drie aspecten. Zo komt de lobbypraktijk van begin tot einde en in alle openheid op tafel. Lobbyen. Invloed, inzicht, impact; hoe bedrijven beleidsmakers kunnen overtuigen (9789401421256). Auteur: Karel Joos. Uitgever: Lannoo Campus. Taal: Nederlands. Lengte: 224 pagina's. Uitvoering: Paperback Media Boeken Media > Boeken<
| | Onderwijsboek.nlonderwijsboek.nl Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten Details... |
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
ISBN: 9789401421256
Lobbyen voorbij de donkere achterkamers Een heldere blik op het snijvlak tussen politiek, de bedrijfswereld en de media Lobbyen gebeurt in duistere, doorrookte kamertjes, ver weg van cont… Meer...
Lobbyen voorbij de donkere achterkamers Een heldere blik op het snijvlak tussen politiek, de bedrijfswereld en de media Lobbyen gebeurt in duistere, doorrookte kamertjes, ver weg van controlerende ogen en oren. Kamertjes waar steekpenningen, dure cadeautjes en zelfs omkoping vaste waarden zijn. Niet dus. Hoewel lobbyen al eeuwenlang bestaat, loopt de publieke perceptie nog steeds behoorlijk mank. Maar ook bedrijven en overheden kampen met vooroordelen en praten daardoor al te vaak over en langs elkaar heen. Lobbyen is het eerste boek in het Nederlandse taalgebied dat analyseert, duidt en beschrijft hoe bedrijven effectief en efficiënt kunnen interageren met beleidsmakers. Vanuit zijn jarenlange en internationale ervaring in de politiek, de publieke sector en de bedrijfswereld maakt auteur Karel Joos duidelijk wat de taak van een goede corporate public affairs professional precies inhoudt. Daarbij gaat hij zowel in op belangrijke concepten en technieken als op actuele onderwerpen zoals de rol van de sociale media of ethiek en transparantie. Een succesvolle public affairs strategie komt neer op het samenspel van drie elementen: inzicht, invloed en impact. Aan de hand van een uitgebreide case en concrete, heldere voorbeelden focust de auteur op elk van deze drie aspecten. Zo komt de lobbypraktijk van begin tot einde en in alle openheid op tafel. Boeken Managementboeken Alle managementboeken 18-242-171, Lannoo Campus<
| | BookSpot.nleci.nl Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten Details... |
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
MONSTER
ISBN: 9789401421256
Lobbyen voorbij de donkere achterkamers Een heldere blik op het snijvlak tussen politiek, de bedrijfswereld en de media Lobbyen gebeurt in duistere, doorrookte kamertjes, ver weg van cont… Meer...
Lobbyen voorbij de donkere achterkamers Een heldere blik op het snijvlak tussen politiek, de bedrijfswereld en de media Lobbyen gebeurt in duistere, doorrookte kamertjes, ver weg van controlerende ogen en oren. Kamertjes waar steekpenningen, dure cadeautjes en zelfs omkoping vaste waarden zijn. Niet dus. Hoewel lobbyen al eeuwenlang bestaat, loopt de publieke perceptie nog steeds behoorlijk mank. Maar ook bedrijven en overheden kampen met vooroordelen en praten daardoor al te vaak over en langs elkaar heen. Lobbyen is het eerste boek in het Nederlandse taalgebied dat analyseert, duidt en beschrijft hoe bedrijven effectief en efficiënt kunnen interageren met beleidsmakers. Vanuit zijn jarenlange en internationale ervaring in de politiek, de publieke sector en de bedrijfswereld maakt auteur Karel Joos duidelijk wat de taak van een goede corporate public affairs professional precies inhoudt. Daarbij gaat hij zowel in op belangrijke concepten en technieken als op actuele onderwerpen zoals de rol van de sociale media of ethiek en transparantie. Een succesvolle public affairs strategie komt neer op het samenspel van drie elementen: inzicht, invloed en impact. Aan de hand van een uitgebreide case en concrete, heldere voorbeelden focust de auteur op elk van deze drie aspecten. Zo komt de lobbypraktijk van begin tot einde en in alle openheid op tafel. Media Boeken Media > Boeken<
| | Onderwijsboek.nlonderwijsboek.nl Verzendingskosten:1 dag (EUR 0.00) Details... |
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Karel Joos:Lobbyen
- nieuw boek ISBN: 9789401421256
Lobbyen, voorbij de clichés van de achterkamertjes Zet de boodschap van je bedrijf bovenaan de agenda van het beleid. Hoe effectief communiceren met beleidsmakers? Wat met ethiek? Het eer… Meer...
Lobbyen, voorbij de clichés van de achterkamertjes Zet de boodschap van je bedrijf bovenaan de agenda van het beleid. Hoe effectief communiceren met beleidsmakers? Wat met ethiek? Het eerste boek dat beschrijft hoe bedrijven kunnen interageren met beleidsmakers. Lobbyen ontrafelt hoe een succesvolle public affairs strategie steeds neerkomt op het creëren van inzicht, invloed en impact. Daarbij komen onderwerpen en technieken aan bod zoals issue analysis, key messaging, stakeholder mapping en single issue coalitions. Uiteraard wordt ook de rol van sociale media uitgebreid besproken. Ten slotte komen actuele problemen zoals ethiek en transparantie in public affairs aan bod. tijdelijk bij bestelling van euro 20,00 of meer gratis verzending management<
| | Boeken.comboeken.com Verzendingskosten:Op werkdagen voor 23:00 uur besteld is volgende werkdag in huis! (EUR 0.00) Details... |
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
MONSTER
Karel Joos:Lobbyen
- nieuw boek ISBN: 9789401421256
Lobbyen voorbij de donkere achterkamers Een heldere blik op het snijvlak tussen politiek, de b... 0 Boeken Managementboeken Alle managementboeken true
| | BookSpot.nlnieuw; Paperback Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten Details... |
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.