"Winnaar van de OOA boek van het jaar-prijs 2008Nieuwe tijden vragen om nieuwe organisatievormen. Grilliger klantgedrag en de noodzaak van meer aandacht voor kennisexploitatie dwingen vee… Meer...
"Winnaar van de OOA boek van het jaar-prijs 2008Nieuwe tijden vragen om nieuwe organisatievormen. Grilliger klantgedrag en de noodzaak van meer aandacht voor kennisexploitatie dwingen veel ondernemingen het ooit zo succesvolle concept van de unitorganisatie los te laten. Problemen rond de samenwerking tussen business units en van business units met bijvoorbeeld accountmanagement kunnen niet binnen de tot nu toe gangbare organisatievormen worden opgelost.Om in-control te zijn in een multidimensionale markt en voor het realiseren van meerdere typen synergieën in de organisatie wordt de behoefte aan meerdimensionale management informatie en accountability steeds belangrijker. Het concept van de multidimensionale organisatie, dat al rond 1980 werd besproken, biedt hiertoe de mogelijkheden. Wat rond 1980 nog niet mogelijk was, kan nu dankzij de dalende kosten van informatie wel worden gerealiseerd. De multidimensionale organisatie past ook bij de nieuwe mensbeelden en creëert de meest effectieve voorwaarden voor samenwerking en het inzetten van kennis. Dit boek beschrijft wat een multidimensionale organisatie is, welke nieuwe mogelijkheden deze biedt, hoe deze organisatievorm werkt en geleid moet worden en wat deze organisatievorm betekent voor corporate governance. Puntsgewijs en aan de hand van bedrijfscases van bekende ondernemingen wordt uitgelegd welke beslissingen noodzakelijk zijn om duurzaam en effectief in te spelen op de toenemende complexiteit van de markt.Dit boek is in de eerste plaats bedoeld voor bestuurders die te maken krijgen met de nieuwe multidimensionale (markt)realiteit en tijdig veranderingen in gang willen zetten. Het boek is ook van belang voor stafmedewerkers, adviseurs, (postdoctorale) opleidingen management control, management development programma¿s en studenten WO bedrijfskunde.Prof. dr. J. Strikwerda is director van het Nolan Norton Institute te Zeist en hoogleraar Organisatie en Organisatieverandering aan de Universiteit van Amsterdam.Dit is een uitgave in samenwerking met Stichting Management Studies" Van unitmanagement naar de multidimensionale organisatie. (9789023243526). Auteur: J. Strikwerda. Uitgever: Gorcum b.v., Koninklijke Van. Taal: Nederlands. Lengte: 264 pagina's. Uitvoering: Paperback Media Boeken Media > Boeken<
"Winnaar van de OOA boek van het jaar-prijs 2008Nieuwe tijden vragen om nieuwe organisatievormen. Grilliger klantgedrag en de noodzaak van meer aandacht voor kennisexploitatie dwingen vee… Meer...
"Winnaar van de OOA boek van het jaar-prijs 2008Nieuwe tijden vragen om nieuwe organisatievormen. Grilliger klantgedrag en de noodzaak van meer aandacht voor kennisexploitatie dwingen veel ondernemingen het ooit zo succesvolle concept van de unitorganisatie los te laten. Problemen rond de samenwerking tussen business units en van business units met bijvoorbeeld accountmanagement kunnen niet binnen de tot nu toe gangbare organisatievormen worden opgelost.Om in-control te zijn in een multidimensionale markt en voor het realiseren van meerdere typen synergieën in de organisatie wordt de behoefte aan meerdimensionale management informatie en accountability steeds belangrijker. Het concept van de multidimensionale organisatie, dat al rond 1980 werd besproken, biedt hiertoe de mogelijkheden. Wat rond 1980 nog niet mogelijk was, kan nu dankzij de dalende kosten van informatie wel worden gerealiseerd. De multidimensionale organisatie past ook bij de nieuwe mensbeelden en creëert de meest effectieve voorwaarden voor samenwerking en het inzetten van kennis. Dit boek beschrijft wat een multidimensionale organisatie is, welke nieuwe mogelijkheden deze biedt, hoe deze organisatievorm werkt en geleid moet worden en wat deze organisatievorm betekent voor corporate governance. Puntsgewijs en aan de hand van bedrijfscases van bekende ondernemingen wordt uitgelegd welke beslissingen noodzakelijk zijn om duurzaam en effectief in te spelen op de toenemende complexiteit van de markt.Dit boek is in de eerste plaats bedoeld voor bestuurders die te maken krijgen met de nieuwe multidimensionale (markt)realiteit en tijdig veranderingen in gang willen zetten. Het boek is ook van belang voor stafmedewerkers, adviseurs, (postdoctorale) opleidingen management control, management development programma¿s en studenten WO bedrijfskunde.Prof. dr. J. Strikwerda is director van het Nolan Norton Institute te Zeist en hoogleraar Organisatie en Organisatieverandering aan de Universiteit van Amsterdam.Dit is een uitgave in samenwerking met Stichting Management Studies" Van unitmanagement naar de multidimensionale organisatie. (9789023243526). Auteur: J. Strikwerda. Uitgever: Gorcum b.v., Koninklijke Van. Taal: Nederlands. Lengte: 264 pagina's. Uitvoering: Paperback Media Boeken Media > Boeken<
"Winnaar van de OOA boek van het jaar-prijs 2008Nieuwe tijden vragen om nieuwe organisatievormen. Grilliger klantgedrag en de noodzaak van meer aandacht voor kennisexploitatie dwingen vee… Meer...
"Winnaar van de OOA boek van het jaar-prijs 2008Nieuwe tijden vragen om nieuwe organisatievormen. Grilliger klantgedrag en de noodzaak van meer aandacht voor kennisexploitatie dwingen veel ondernemingen het ooit zo succesvolle concept van de unitorganisatie los te laten. Problemen rond de samenwerking tussen business units en van business units met bijvoorbeeld accountmanagement kunnen niet binnen de tot nu toe gangbare organisatievormen worden opgelost.Om in-control te zijn in een multidimensionale markt en voor het realiseren van meerdere typen synergieën in de organisatie wordt de behoefte aan meerdimensionale management informatie en accountability steeds belangrijker. Het concept van de multidimensionale organisatie, dat al rond 1980 werd besproken, biedt hiertoe de mogelijkheden. Wat rond 1980 nog niet mogelijk was, kan nu dankzij de dalende kosten van informatie wel worden gerealiseerd. De multidimensionale organisatie past ook bij de nieuwe mensbeelden en creëert de meest effectieve voorwaarden voor samenwerking en het inzetten van kennis. Dit boek beschrijft wat een multidimensionale organisatie is, welke nieuwe mogelijkheden deze biedt, hoe deze organisatievorm werkt en geleid moet worden en wat deze organisatievorm betekent voor corporate governance. Puntsgewijs en aan de hand van bedrijfscases van bekende ondernemingen wordt uitgelegd welke beslissingen noodzakelijk zijn om duurzaam en effectief in te spelen op de toenemende complexiteit van de markt.Dit boek is in de eerste plaats bedoeld voor bestuurders die te maken krijgen met de nieuwe multidimensionale (markt)realiteit en tijdig veranderingen in gang willen zetten. Het boek is ook van belang voor stafmedewerkers, adviseurs, (postdoctorale) opleidingen management control, management development programma¿s en studenten WO bedrijfskunde.Prof. dr. J. Strikwerda is director van het Nolan Norton Institute te Zeist en hoogleraar Organisatie en Organisatieverandering aan de Universiteit van Amsterdam.Dit is een uitgave in samenwerking met Stichting Management Studies" Studieboeken Economie Personeel &<
"Winnaar van de OOA boek van het jaar-prijs 2008Nieuwe tijden vragen om nieuwe organisatievormen. Grilliger klantgedrag en de noodzaak van meer aandacht voor kennisexploitatie dwingen vee… Meer...
"Winnaar van de OOA boek van het jaar-prijs 2008Nieuwe tijden vragen om nieuwe organisatievormen. Grilliger klantgedrag en de noodzaak van meer aandacht voor kennisexploitatie dwingen veel ondernemingen het ooit zo succesvolle concept van de unitorganisatie los te laten. Problemen rond de samenwerking tussen business units en van business units met bijvoorbeeld accountmanagement kunnen niet binnen de tot nu toe gangbare organisatievormen worden opgelost.Om in-control te zijn in een multidimensionale markt en voor het realiseren van meerdere typen synergieën in de organisatie wordt de behoefte aan meerdimensionale management informatie en accountability steeds belangrijker. Het concept van de multidimensionale organisatie, dat al rond 1980 werd besproken, biedt hiertoe de mogelijkheden. Wat rond 1980 nog niet mogelijk was, kan nu dankzij de dalende kosten van informatie wel worden gerealiseerd. De multidimensionale organisatie past ook bij de nieuwe mensbeelden en creëert de meest... tijdelijk bij bestelling van euro 20,00 of meer gratis verzending management<
"Winnaar van de OOA boek van het jaar-prijs 2008Nieuwe tijden vragen om nieuwe organisatievormen. Grilliger klantgedrag en de noodzaak van meer aandacht voor kennisexploitatie dwingen vee… Meer...
"Winnaar van de OOA boek van het jaar-prijs 2008Nieuwe tijden vragen om nieuwe organisatievormen. Grilliger klantgedrag en de noodzaak van meer aandacht voor kennisexploitatie dwingen veel ondernemingen het ooit zo succesvolle concept van de unitorganisatie los te laten. Problemen rond de samenwerking tussen business units en van business units met bijvoorbeeld accountmanagement kunnen niet binnen de tot nu toe gangbare organisatievormen worden opgelost.Om in-control te zijn in een multidimensionale markt en voor het realiseren van meerdere typen synergieën in de organisatie wordt de behoefte aan meerdimensionale management informatie en accountability steeds belangrijker. Het concept van de multidimensionale organisatie, dat al rond 1980 werd besproken, biedt hiertoe de mogelijkheden. Wat rond 1980 nog niet mogelijk was, kan nu dankzij de dalende kosten van informatie wel worden gerealiseerd. De multidimensionale organisatie past ook bij de nieuwe mensbeelden en creëert de meest effectieve voorwaarden voor samenwerking en het inzetten van kennis. Dit boek beschrijft wat een multidimensionale organisatie is, welke nieuwe mogelijkheden deze biedt, hoe deze organisatievorm werkt en geleid moet worden en wat deze organisatievorm betekent voor corporate governance. Puntsgewijs en aan de hand van bedrijfscases van bekende ondernemingen wordt uitgelegd welke beslissingen noodzakelijk zijn om duurzaam en effectief in te spelen op de toenemende complexiteit van de markt.Dit boek is in de eerste plaats bedoeld voor bestuurders die te maken krijgen met de nieuwe multidimensionale (markt)realiteit en tijdig veranderingen in gang willen zetten. Het boek is ook van belang voor stafmedewerkers, adviseurs, (postdoctorale) opleidingen management control, management development programma¿s en studenten WO bedrijfskunde.Prof. dr. J. Strikwerda is director van het Nolan Norton Institute te Zeist en hoogleraar Organisatie en Organisatieverandering aan de Universiteit van Amsterdam.Dit is een uitgave in samenwerking met Stichting Management Studies" Van unitmanagement naar de multidimensionale organisatie. (9789023243526). Auteur: J. Strikwerda. Uitgever: Gorcum b.v., Koninklijke Van. Taal: Nederlands. Lengte: 264 pagina's. Uitvoering: Paperback Media Boeken Media > Boeken<
"Winnaar van de OOA boek van het jaar-prijs 2008Nieuwe tijden vragen om nieuwe organisatievormen. Grilliger klantgedrag en de noodzaak van meer aandacht voor kennisexploitatie dwingen vee… Meer...
"Winnaar van de OOA boek van het jaar-prijs 2008Nieuwe tijden vragen om nieuwe organisatievormen. Grilliger klantgedrag en de noodzaak van meer aandacht voor kennisexploitatie dwingen veel ondernemingen het ooit zo succesvolle concept van de unitorganisatie los te laten. Problemen rond de samenwerking tussen business units en van business units met bijvoorbeeld accountmanagement kunnen niet binnen de tot nu toe gangbare organisatievormen worden opgelost.Om in-control te zijn in een multidimensionale markt en voor het realiseren van meerdere typen synergieën in de organisatie wordt de behoefte aan meerdimensionale management informatie en accountability steeds belangrijker. Het concept van de multidimensionale organisatie, dat al rond 1980 werd besproken, biedt hiertoe de mogelijkheden. Wat rond 1980 nog niet mogelijk was, kan nu dankzij de dalende kosten van informatie wel worden gerealiseerd. De multidimensionale organisatie past ook bij de nieuwe mensbeelden en creëert de meest effectieve voorwaarden voor samenwerking en het inzetten van kennis. Dit boek beschrijft wat een multidimensionale organisatie is, welke nieuwe mogelijkheden deze biedt, hoe deze organisatievorm werkt en geleid moet worden en wat deze organisatievorm betekent voor corporate governance. Puntsgewijs en aan de hand van bedrijfscases van bekende ondernemingen wordt uitgelegd welke beslissingen noodzakelijk zijn om duurzaam en effectief in te spelen op de toenemende complexiteit van de markt.Dit boek is in de eerste plaats bedoeld voor bestuurders die te maken krijgen met de nieuwe multidimensionale (markt)realiteit en tijdig veranderingen in gang willen zetten. Het boek is ook van belang voor stafmedewerkers, adviseurs, (postdoctorale) opleidingen management control, management development programma¿s en studenten WO bedrijfskunde.Prof. dr. J. Strikwerda is director van het Nolan Norton Institute te Zeist en hoogleraar Organisatie en Organisatieverandering aan de Universiteit van Amsterdam.Dit is een uitgave in samenwerking met Stichting Management Studies" Van unitmanagement naar de multidimensionale organisatie. (9789023243526). Auteur: J. Strikwerda. Uitgever: Gorcum b.v., Koninklijke Van. Taal: Nederlands. Lengte: 264 pagina's. Uitvoering: Paperback Media Boeken Media > Boeken<
"Winnaar van de OOA boek van het jaar-prijs 2008Nieuwe tijden vragen om nieuwe organisatievormen. Grilliger klantgedrag en de noodzaak van meer aandacht voor kennisexploitatie dwingen vee… Meer...
"Winnaar van de OOA boek van het jaar-prijs 2008Nieuwe tijden vragen om nieuwe organisatievormen. Grilliger klantgedrag en de noodzaak van meer aandacht voor kennisexploitatie dwingen veel ondernemingen het ooit zo succesvolle concept van de unitorganisatie los te laten. Problemen rond de samenwerking tussen business units en van business units met bijvoorbeeld accountmanagement kunnen niet binnen de tot nu toe gangbare organisatievormen worden opgelost.Om in-control te zijn in een multidimensionale markt en voor het realiseren van meerdere typen synergieën in de organisatie wordt de behoefte aan meerdimensionale management informatie en accountability steeds belangrijker. Het concept van de multidimensionale organisatie, dat al rond 1980 werd besproken, biedt hiertoe de mogelijkheden. Wat rond 1980 nog niet mogelijk was, kan nu dankzij de dalende kosten van informatie wel worden gerealiseerd. De multidimensionale organisatie past ook bij de nieuwe mensbeelden en creëert de meest effectieve voorwaarden voor samenwerking en het inzetten van kennis. Dit boek beschrijft wat een multidimensionale organisatie is, welke nieuwe mogelijkheden deze biedt, hoe deze organisatievorm werkt en geleid moet worden en wat deze organisatievorm betekent voor corporate governance. Puntsgewijs en aan de hand van bedrijfscases van bekende ondernemingen wordt uitgelegd welke beslissingen noodzakelijk zijn om duurzaam en effectief in te spelen op de toenemende complexiteit van de markt.Dit boek is in de eerste plaats bedoeld voor bestuurders die te maken krijgen met de nieuwe multidimensionale (markt)realiteit en tijdig veranderingen in gang willen zetten. Het boek is ook van belang voor stafmedewerkers, adviseurs, (postdoctorale) opleidingen management control, management development programma¿s en studenten WO bedrijfskunde.Prof. dr. J. Strikwerda is director van het Nolan Norton Institute te Zeist en hoogleraar Organisatie en Organisatieverandering aan de Universiteit van Amsterdam.Dit is een uitgave in samenwerking met Stichting Management Studies" Studieboeken Economie Personeel &<
"Winnaar van de OOA boek van het jaar-prijs 2008Nieuwe tijden vragen om nieuwe organisatievormen. Grilliger klantgedrag en de noodzaak van meer aandacht voor kennisexploitatie dwingen vee… Meer...
"Winnaar van de OOA boek van het jaar-prijs 2008Nieuwe tijden vragen om nieuwe organisatievormen. Grilliger klantgedrag en de noodzaak van meer aandacht voor kennisexploitatie dwingen veel ondernemingen het ooit zo succesvolle concept van de unitorganisatie los te laten. Problemen rond de samenwerking tussen business units en van business units met bijvoorbeeld accountmanagement kunnen niet binnen de tot nu toe gangbare organisatievormen worden opgelost.Om in-control te zijn in een multidimensionale markt en voor het realiseren van meerdere typen synergieën in de organisatie wordt de behoefte aan meerdimensionale management informatie en accountability steeds belangrijker. Het concept van de multidimensionale organisatie, dat al rond 1980 werd besproken, biedt hiertoe de mogelijkheden. Wat rond 1980 nog niet mogelijk was, kan nu dankzij de dalende kosten van informatie wel worden gerealiseerd. De multidimensionale organisatie past ook bij de nieuwe mensbeelden en creëert de meest... tijdelijk bij bestelling van euro 20,00 of meer gratis verzending management<
1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.
Bibliografische gegevens van het best passende boek
Gedetalleerde informatie over het boek. - Van unitmanagement naar de multidimensionale organisatie
EAN (ISBN-13): 9789023243526 ISBN (ISBN-10): 9023243528 pocket book Verschijningsjaar: 2008 Uitgever: Gorcum b.v., Koninklijke Van
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2013-11-19T00:04:53+01:00 (Amsterdam) Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-12-01T13:54:24+01:00 (Amsterdam) ISBN/EAN: 9023243528
ISBN - alternatieve schrijfwijzen: 90-232-4352-8, 978-90-232-4352-6
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben: