Het eBook De conversation manager (9401408335) geschreven door Steven Van Belleghem bestel je op bruna.nl! De bestseller van Steven Van Belleghem in een volledig vernieuwde editie De voor… Meer...
Het eBook De conversation manager (9401408335) geschreven door Steven Van Belleghem bestel je op bruna.nl! De bestseller van Steven Van Belleghem in een volledig vernieuwde editie De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Er is nood aan verandering in de dagelijkse manier van werken van elke adverteerder. De kloof tussen de hedendaagse consument en de traditionele adverteerder stijgt dag na dag. Dit tijdperk is niet het einde van de advertentiemarkt, maar is het einde van de adverteerder! Dit boek biedt de oplossing voor deze uitdaging: een veranderingstraject van adverteerder naar Conversation Manager. De Conversation Manager heeft een frisse visie op hoe merken succesvol opereren in samenwerking met de hedendaagse consument. Converseren met consumenten staat daarbij centraal. Luisteren naar en converseren met consumenten is een noodzakelijk talent om u om te scholen tot een Conversation Manager. Het boek beschrijft aan de hand van sprekende voorbeelden en duidelijk concepten hoe een adverteerder zich kan omscholen tot een Conversation Manager. Het blijft niet bij een theoretisch denkkader. Het boek biedt eveneens praktische tools om uw veranderingsproces binnen de 48 uur te starten. U vindt hier concrete tips om de bedrijfsstrategie aan te passen in de richting van conversation management met tal van handige online tools die u helpen in uw nieuwe job: Conversation Manager. 'Dit is een bijzonder goed boek. Echt een heel sterke analyse van hoe communicatie vandaag werkt. Bovendien vlot om lezen en rijk geïllustreerd met vele voorbeelden en feiten zoals het een professional van InSites betaamt. Iedereen die in marketing, media of communicatie zijn job nog enigszins behoorlijk wil invullen: just read it.' Marc Michils Chairman Saatchi&Saatchi Brussels en algemeen directeur Vlaamse Liga tegen Kanker 'Eindelijk een boek dat niet alleen aangeeft dat de consument veranderd is, maar dat praktische inzichten geeft hoe je daar dient op in te spelen. Verplichte lectuur voor iedereen die te maken heeft met consumentenmarketing.' Gino Van Ossel Professor marketing Vlerick Business School 'Als je doet wat je altijd gedaan hebt, zul je niet krijgen wat je altijd gekregen hebt. Kortom, omgevingen veranderen en bedrijven moeten zich daaraan aanpassen. Ofwel, wat gisteren nog goed was, is het daarom morgen niet meer. De Conversation Manager biedt een perspectief op hoe je je bedrijf op de toekomst kunt voorbereiden.' Bart Claes ceo jbc Boeken<
bruna.nl
Nr. Verzendingskosten:, Direct te downloaden, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
? De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissing… Meer...
? De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Er is nood aan verandering in de dagelijkse manier van werken van elke adverteerder. De kloof tussen de hedendaagse consument en de traditionele adverteerder stijgt dag na dag. Dit tijdperk is niet het einde van de advertentiemarkt, maar is het einde van de adverteerder! Dit boek biedt de oplossing voor deze uitdaging: een veranderingstraject van adverteerder naar Conversation Manager. De Conversation Manager heeft een frisse visie op hoe merken succesvol opereren in samenwerking met de hedendaagse consument. Converseren met consumenten staat daarbij centraal. Luisteren naar en converseren met consumenten is een noodzakelijk talent om u om te scholen tot een Conversation Manager. Het boek beschrijft aan de hand van sprekende voorbeelden en duidelijk concepten hoe een adverteerder zich kan omscholen tot een Conversation Manager. Het blijft niet bij een theoretisch denkkader. Het boek biedt eveneens praktische tools om uw veranderingsproces binnen de 48 uur te starten. U vindt hier concrete tips om de bedrijfsstrategie aan te passen in de richting van conversation management met tal van handige online tools die u helpen in uw nieuwe job: Conversation Manager. eBooks Managementboeken Alle managementboeken eBooks > Managementboeken > Alle managementboeken eBook, Lannoo Campus<
? De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissing… Meer...
? De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Er is nood aan verandering in de dagelijkse manier van werken van elke adverteerder. De kloof tussen de hedendaagse consument en de traditionele adverteerder stijgt dag na dag. Dit tijdperk is niet het einde van de advertentiemarkt, maar is het einde van de adverteerder! Dit boek biedt de oplossing voor deze uitdaging: een veranderingstraject van adverteerder naar Conversation Manager. De Conversation Manager heeft een frisse visie op hoe merken succesvol opereren in samenwerking met de hedendaagse consument. Converseren met consumenten staat daarbij centraal. Luisteren naar en converseren met consumenten is een noodzakelijk talent om u om te scholen tot een Conversation Manager. Het boek beschrijft aan de hand van sprekende voorbeelden en duidelijk concepten hoe een adverteerder zich kan omscholen tot een Conversation Manager. Het blijft niet bij een theoretisch denkkader. Het boek biedt eveneens praktische tools om uw veranderingsproces binnen de 48 uur te starten. U vindt hier concrete tips om de bedrijfsstrategie aan te passen in de richting van conversation management met tal van handige online tools die u helpen in uw nieuwe job: Conversation Manager. eBooks Managementboeken Alle managementboeken eBooks > Managementboeken > Alle managementboeken eBook, Lannoo Campus<
De bestseller van Steven Van Belleghem in een volledig vernieuwde editie De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een … Meer...
De bestseller van Steven Van Belleghem in een volledig vernieuwde editie De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Er is nood aan verandering in de dagelijkse manier van werken van elke adverteerder. De kloof tussen de hedendaagse consument Nederlands / Business eBooks / Marketing /<
?De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissing… Meer...
?De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan.Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Er is nood aan verandering in de dagelijkse manier van werken van elke adverteerder. De kloof tussen de hedendaagse consument en de traditionele adverteerder stijgt dag na dag.Dit tijdperk is niet Nederlands / Business eBooks / Marketing /<
Het eBook De conversation manager (9401408335) geschreven door Steven Van Belleghem bestel je op bruna.nl! De bestseller van Steven Van Belleghem in een volledig vernieuwde editie De voor… Meer...
Het eBook De conversation manager (9401408335) geschreven door Steven Van Belleghem bestel je op bruna.nl! De bestseller van Steven Van Belleghem in een volledig vernieuwde editie De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Er is nood aan verandering in de dagelijkse manier van werken van elke adverteerder. De kloof tussen de hedendaagse consument en de traditionele adverteerder stijgt dag na dag. Dit tijdperk is niet het einde van de advertentiemarkt, maar is het einde van de adverteerder! Dit boek biedt de oplossing voor deze uitdaging: een veranderingstraject van adverteerder naar Conversation Manager. De Conversation Manager heeft een frisse visie op hoe merken succesvol opereren in samenwerking met de hedendaagse consument. Converseren met consumenten staat daarbij centraal. Luisteren naar en converseren met consumenten is een noodzakelijk talent om u om te scholen tot een Conversation Manager. Het boek beschrijft aan de hand van sprekende voorbeelden en duidelijk concepten hoe een adverteerder zich kan omscholen tot een Conversation Manager. Het blijft niet bij een theoretisch denkkader. Het boek biedt eveneens praktische tools om uw veranderingsproces binnen de 48 uur te starten. U vindt hier concrete tips om de bedrijfsstrategie aan te passen in de richting van conversation management met tal van handige online tools die u helpen in uw nieuwe job: Conversation Manager. 'Dit is een bijzonder goed boek. Echt een heel sterke analyse van hoe communicatie vandaag werkt. Bovendien vlot om lezen en rijk geïllustreerd met vele voorbeelden en feiten zoals het een professional van InSites betaamt. Iedereen die in marketing, media of communicatie zijn job nog enigszins behoorlijk wil invullen: just read it.' Marc Michils Chairman Saatchi&Saatchi Brussels en algemeen directeur Vlaamse Liga tegen Kanker 'Eindelijk een boek dat niet alleen aangeeft dat de consument veranderd is, maar dat praktische inzichten geeft hoe je daar dient op in te spelen. Verplichte lectuur voor iedereen die te maken heeft met consumentenmarketing.' Gino Van Ossel Professor marketing Vlerick Business School 'Als je doet wat je altijd gedaan hebt, zul je niet krijgen wat je altijd gekregen hebt. Kortom, omgevingen veranderen en bedrijven moeten zich daaraan aanpassen. Ofwel, wat gisteren nog goed was, is het daarom morgen niet meer. De Conversation Manager biedt een perspectief op hoe je je bedrijf op de toekomst kunt voorbereiden.' Bart Claes ceo jbc Boeken<
- Nr. Verzendingskosten:, Direct te downloaden, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
? De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissing… Meer...
? De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Er is nood aan verandering in de dagelijkse manier van werken van elke adverteerder. De kloof tussen de hedendaagse consument en de traditionele adverteerder stijgt dag na dag. Dit tijdperk is niet het einde van de advertentiemarkt, maar is het einde van de adverteerder! Dit boek biedt de oplossing voor deze uitdaging: een veranderingstraject van adverteerder naar Conversation Manager. De Conversation Manager heeft een frisse visie op hoe merken succesvol opereren in samenwerking met de hedendaagse consument. Converseren met consumenten staat daarbij centraal. Luisteren naar en converseren met consumenten is een noodzakelijk talent om u om te scholen tot een Conversation Manager. Het boek beschrijft aan de hand van sprekende voorbeelden en duidelijk concepten hoe een adverteerder zich kan omscholen tot een Conversation Manager. Het blijft niet bij een theoretisch denkkader. Het boek biedt eveneens praktische tools om uw veranderingsproces binnen de 48 uur te starten. U vindt hier concrete tips om de bedrijfsstrategie aan te passen in de richting van conversation management met tal van handige online tools die u helpen in uw nieuwe job: Conversation Manager. eBooks Managementboeken Alle managementboeken eBooks > Managementboeken > Alle managementboeken eBook, Lannoo Campus<
? De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissing… Meer...
? De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Er is nood aan verandering in de dagelijkse manier van werken van elke adverteerder. De kloof tussen de hedendaagse consument en de traditionele adverteerder stijgt dag na dag. Dit tijdperk is niet het einde van de advertentiemarkt, maar is het einde van de adverteerder! Dit boek biedt de oplossing voor deze uitdaging: een veranderingstraject van adverteerder naar Conversation Manager. De Conversation Manager heeft een frisse visie op hoe merken succesvol opereren in samenwerking met de hedendaagse consument. Converseren met consumenten staat daarbij centraal. Luisteren naar en converseren met consumenten is een noodzakelijk talent om u om te scholen tot een Conversation Manager. Het boek beschrijft aan de hand van sprekende voorbeelden en duidelijk concepten hoe een adverteerder zich kan omscholen tot een Conversation Manager. Het blijft niet bij een theoretisch denkkader. Het boek biedt eveneens praktische tools om uw veranderingsproces binnen de 48 uur te starten. U vindt hier concrete tips om de bedrijfsstrategie aan te passen in de richting van conversation management met tal van handige online tools die u helpen in uw nieuwe job: Conversation Manager. eBooks Managementboeken Alle managementboeken eBooks > Managementboeken > Alle managementboeken eBook, Lannoo Campus<
De bestseller van Steven Van Belleghem in een volledig vernieuwde editie De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een … Meer...
De bestseller van Steven Van Belleghem in een volledig vernieuwde editie De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Er is nood aan verandering in de dagelijkse manier van werken van elke adverteerder. De kloof tussen de hedendaagse consument Nederlands / Business eBooks / Marketing /<
?De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissing… Meer...
?De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan.Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Er is nood aan verandering in de dagelijkse manier van werken van elke adverteerder. De kloof tussen de hedendaagse consument en de traditionele adverteerder stijgt dag na dag.Dit tijdperk is niet Nederlands / Business eBooks / Marketing /<
1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.
Bibliografische gegevens van het best passende boek
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2014-06-04T12:24:29+02:00 (Amsterdam) Detailpagina laatst gewijzigd op 2018-08-23T18:36:32+02:00 (Amsterdam) ISBN/EAN: 9401408335
ISBN - alternatieve schrijfwijzen: 94-014-0833-5, 978-94-014-0833-2 alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden: Titel van het boek: becoming manager, being manager, conversation
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben: