ISBN: 9781402021398
This book is the culmination of over twenty years of work toward a pedagogical theory that promotes experiential learning of model-laden theory and inquiry in science. It is primarily int… Meer...
Indigo.ca new Free shipping on orders above $25. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details... |
2004, ISBN: 1402021399
2004 Gebundene Ausgabe Interdisziplinäre Studien, Pädagogik, Mathematik, Naturwissenschaften, allgemein, Künstliche Intelligenz, Evaluation; Service; Cognition; Learning; Model; organiz… Meer...
Achtung-Buecher.de MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) Details... |
2017, ISBN: 1402021399
[EAN: 9781402021398], Neubuch, [PU: Springer], MODELING THEORY IN SCIENCE EDUCATION, PRINT ON DEMAND Book; New; Publication Year 2017; Not Signed; Fast Shipping from the UK.
AbeBooks.de Ria Christie Collections, Uxbridge, United Kingdom [59718070] [Rating: 5 (von 5)] NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 4.81 Details... |
Modeling Theory in Science Education (Contemporary Trends and Issues in Science Education) - gebonden uitgave, pocketboek
2004, ISBN: 9781402021398
Springer, 2004-08-05. 2004. Hardcover. Used:Good., Springer, 2004-08-05
Biblio.co.uk |
ISBN: 9781402021398
hardback, [PU: Springer]
Blackwells.co.uk |
ISBN: 9781402021398
This book is the culmination of over twenty years of work toward a pedagogical theory that promotes experiential learning of model-laden theory and inquiry in science. It is primarily int… Meer...
2004, ISBN: 1402021399
2004 Gebundene Ausgabe Interdisziplinäre Studien, Pädagogik, Mathematik, Naturwissenschaften, allgemein, Künstliche Intelligenz, Evaluation; Service; Cognition; Learning; Model; organiz… Meer...
2017
ISBN: 1402021399
[EAN: 9781402021398], Neubuch, [PU: Springer], MODELING THEORY IN SCIENCE EDUCATION, PRINT ON DEMAND Book; New; Publication Year 2017; Not Signed; Fast Shipping from the UK.
bij Blackwells.co.uk
ISBN: 9781402021398
hardback, [PU: Springer]
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - Modeling Theory in Science Education
EAN (ISBN-13): 9781402021398
ISBN (ISBN-10): 1402021399
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2004
Uitgever: Springer-Verlag GmbH
268 Bladzijden
Gewicht: 0,567 kg
Taal: eng/Englisch
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-02-27T03:33:53+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-06-07T08:02:11+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781402021398
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-4020-2139-9, 978-1-4020-2139-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: halloun, ibrahim
Titel van het boek: modeling theory science education
Gegevens van de uitgever
Auteur: Ibrahim A. Halloun
Titel: Contemporary Trends and Issues in Science Education; Modeling Theory in Science Education
Uitgeverij: Springer; Springer Netherland
252 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2004-07-20
Dordrecht; NL
Taal: Engels
106,99 € (DE)
109,99 € (AT)
118,00 CHF (CH)
Available
XIV, 252 p.
BB; Hardcover, Softcover / Pädagogik/Erwachsenenbildung; Fachspezifischer Unterricht; Verstehen; Evaluation; Service; cognition; learning; model; modeling; organization; pc 38; physics; science; Science Education; Education; Humanities and Social Sciences; Physics and Astronomy; Mathematics Education; Artificial Intelligence; Naturwissenschaften, allgemein; Pädagogik; Interdisziplinäre Studien; Mathematik und Naturwissenschaften; Mathematik; Künstliche Intelligenz; BC
Fundamental Tenets of Modeling Theory.- Modeling Schemata.- Paradigmatic Evolution.- Modeling Program.- Learning Cycles.Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9781402051517 Modeling Theory in Science Education (Halloun, Ibrahim A.)
< naar Archief...