- 3 resultaten
laagste prijs: € 14,00, hoogste prijs: € 19,50, gemiddelde prijs: € 15,83
1
bestellen
bij antiquariat.de
€ 19,50
verzending: € 1,001
bestellenGesponsorde link
Olbrich, Rainer:

Marketing. Eine Einführung in die marktorientierte Unternehmensführung. - gebruikt boek

2006, ISBN: 673d381fcecd18c588118c2708c584da

Berlin, Springer, XXIII, 431 S. Geb.2. Aufl. Versand aus Deutschland / We dispatch from Germany via Air Mail. Einband bestoßen, daher Mängelexemplar gestempelt, sonst sehr guter Zustand. … Meer...

Verzendingskosten: EUR 1.00 Antiquariat im Hufelandhaus GmbH vorm. Lange & Springer
2
bestellen
bij booklooker.de
€ 14,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Rainer Olbrich:

Marketing Eine Einführung in die marktorientierte Unternehmensführung - gebonden uitgave, pocketboek

2001, ISBN: 673d381fcecd18c588118c2708c584da

[PU: springer], 307 s hardcover, DE, [SC: 0.00], gewerbliches Angebot, Offene Rechnung, Internationaler Versand

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Buchkontor Warburg
3
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 14,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Rainer Olbrich:
Marketing Eine Einführung in die marktorientierte Unternehmensführung - gebonden uitgave, pocketboek

2001

ISBN: 673d381fcecd18c588118c2708c584da

[PU: springer], 307 s hardcover neuwertig pages.

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) buchkontor warburg, Warburg, Germany [51606038] [Rating: 4 (von 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Marketing Eine Einführung in die marktorientierte Unternehmensführung


Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2001
Uitgever: springer

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2021-12-17T09:02:47+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-02-27T05:28:41+01:00 (Amsterdam)


alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: marktorientierte unternehmensführung, marketing eine


< naar Archief...