- 5 resultaten
laagste prijs: € 5,13, hoogste prijs: € 29,99, gemiddelde prijs: € 24,26
1
De nieuwe regels van social media 3de druk, over klantencontact, blogs, sociale netwerken & virtual marketing - David Meerman Scott
bestellen
bij bol.com
€ 29,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
David Meerman Scott:

De nieuwe regels van social media 3de druk, over klantencontact, blogs, sociale netwerken & virtual marketing - nieuw boek

2012, ISBN: 9789089651082

Om in de nieuwemediajungle te kunnen overleven, moeten de regels van old school marketing worden losgelaten. De teloorgang van de traditionele massamarketing biedt echter nieuwe kansen vo… Meer...

Nieuw, Op voorraad. Voor 15:00 uur besteld, woensdag in huis, Kleinzakelijke verkoper, Uw bestelling wordt zorgvuldig verpakt en snel geleverd; meestal dezelfde dag verzonden tenzij anders aangegeven! Heeft u meerdere exemplaren van dezelfde titel nodig, dan momenteel online te bestellen zijn, neem dan telefonisch contact met ons op. Wij kunnen dan direct laten weten of nog meer exemplaren leverbaar zijn! Ons assortiment bestaat hoofdzakelijk uit nieuwe boeken; daarnaast hebben wij ook zo goed als nieuw of gelezen exemplaren. Gratis verzending en recht van retour, volgens de bol voorwaarden. Verzendingskosten:Op voorraad. Voor 15:00 uur besteld, woensdag in huis. (EUR 0.00) --- LIFESTYLE PROVIDERS --- [9.2]
2
De nieuwe regels van social media 3de druk - Boek David Meerman Scott (908965108X)
bestellen
bij bruna.nl
€ 29,99
bestellenGesponsorde link
De nieuwe regels van social media 3de druk - Boek David Meerman Scott (908965108X) - nieuw boek

ISBN: 908965108X

Het Boek De nieuwe regels van social media 3de druk (908965108X) geschreven door David Meerman Scott bestel je op bruna.nl! De nieuwe regels van social media biedt een toegankelijk overzi… Meer...

  - Nr. Verzendingskosten:, Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 5,13
(ongeveer € 5,13)
verzending: € 8,001
bestellenGesponsorde link
De nieuwe regels van social media: over klantencontact, blogs, sociale netwerken & virtual marketing - gebruikt boek

ISBN: 9789089651082

Used - Good. Ships from the UK. Used book that is in clean, average condition without any missing pages., 2.5

Verzendingskosten: EUR 8.00 Better World Books Ltd
4
bestellen
bij proxis.com
€ 28,11
bestellenGesponsorde link
De nieuwe regels van social media 3de druk. over klantencontact, blogs, sociale netwerken & virtual marketing, Meerman Scott, David, Paperback - nieuw boek

ISBN: 9789089651082

Business & Management

  - Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten proxis.com
5
bestellen
bij proxis.com
€ 28,11
bestellenGesponsorde link
De nieuwe regels van social media 3de druk. over klantencontact, blogs, sociale netwerken & virtual marketing, David Meerman Scott, Paperback - nieuw boek

ISBN: 9789089651082

Business & Management

Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten proxis.com

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - De nieuwe regels van social media 3de druk


EAN (ISBN-13): 9789089651082
ISBN (ISBN-10): 908965108X
pocket book
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: Duuren Media, Van

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2014-06-04T12:24:10+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-11-11T00:10:03+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9789089651082

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-8965-108-X, 978-90-8965-108-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: david, scott rao
Titel van het boek: marketing, blogs, social media like, virtual, van dag tot dag druk, regels druk


< naar Archief...