
ISBN: 9027225559
The research reported in this volume attempts to refine our understanding of persuasive messages of television advertising by studying the role of language in persuasion in two ways. Firs… Meer...
Thriftbooks.com used. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details... |

ISBN: 9789027225559
The research reported in this volume attempts to refine our understanding of persuasive messages of television advertising by studying the role of language in persuasion in two ways. Firs… Meer...
ebooks.com Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details... |

ISBN: 9027225559
Taschenbuch, [EAN: 9789027225559], John Benjamins Publishing Co, John Benjamins Publishing Co, Book, [PU: John Benjamins Publishing Co], John Benjamins Publishing Co, 64603011, Geschichte… Meer...
Amazon.de (Intern... ThriftBooks-USA Gebraucht. Verzendingskosten:Innerhalb EU, Schweiz und Liechtenstein (sofern Lieferung möglich). Versandfertig in 1 - 2 Werktagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Details... |

ISBN: 9027225559
Taschenbuch, [EAN: 9789027225559], John Benjamins Publishing Co, John Benjamins Publishing Co, Book, [PU: John Benjamins Publishing Co], John Benjamins Publishing Co, 64603011, Geschichte… Meer...
Amazon.de (Intern... FastMedia "Versenden von USA" Neuware. Verzendingskosten:Innerhalb EU, Schweiz und Liechtenstein (sofern Lieferung möglich). Versandfertig in 1 - 2 Werktagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Details... |

ISBN: 9789027225559
Television Advertising and Televangelism: Discourse Analysis of Persuasive Language Television-Advertising-and-Televangelism~~Rosemarie-Schmidt Philosophy>Linguistics>Linguistics Paperbac… Meer...
BarnesandNoble.com new Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten Details... |


ISBN: 9027225559
The research reported in this volume attempts to refine our understanding of persuasive messages of television advertising by studying the role of language in persuasion in two ways. Firs… Meer...

ISBN: 9789027225559
The research reported in this volume attempts to refine our understanding of persuasive messages of television advertising by studying the role of language in persuasion in two ways. Firs… Meer...

ISBN: 9027225559
Taschenbuch, [EAN: 9789027225559], John Benjamins Publishing Co, John Benjamins Publishing Co, Book, [PU: John Benjamins Publishing Co], John Benjamins Publishing Co, 64603011, Geschichte… Meer...

ISBN: 9027225559
Taschenbuch, [EAN: 9789027225559], John Benjamins Publishing Co, John Benjamins Publishing Co, Book, [PU: John Benjamins Publishing Co], John Benjamins Publishing Co, 64603011, Geschichte… Meer...

ISBN: 9789027225559
Television Advertising and Televangelism: Discourse Analysis of Persuasive Language Television-Advertising-and-Televangelism~~Rosemarie-Schmidt Philosophy>Linguistics>Linguistics Paperbac… Meer...
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - Television Advertising and Televangelism
EAN (ISBN-13): 9789027225559
ISBN (ISBN-10): 9027225559
pocket book
Verschijningsjaar: 1986
Uitgever: JOHN BENJAMINS PUB CO
108 Bladzijden
Gewicht: 0,168 kg
Taal: eng/Englisch
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-03-24T18:14:04+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2019-01-05T06:45:35+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9027225559
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-272-2555-9, 978-90-272-2555-9
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: joseph schmid, joseph schmidt
Titel van het boek: persuasive advertising, language television, the discourse advertising, joseph schmidt, discourse analysis first
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9789027286291 Television Advertising and Televangelism (Rosemarie Schmidt)
< naar Archief...