2007, ISBN: 9789077256114
Nova Vista Publishing, Paperback, Auflage: Illustrated, 112 Seiten, Publiziert: 2007-03-14T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: 15 charts & models, 0.27 kg, Books Global Store,… Meer...
amazon.co.uk Bear Book Sales Gut Verzendingskosten:Usually dispatched within 3 to 4 days. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 5.61) Details... |
2007, ISBN: 9789077256114
Nova Vista Publishing, Paperback, Auflage: Illustrated, 112 Seiten, Publiziert: 2007-03-14T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: 15 charts & models, 0.27 kg, Books Global Store,… Meer...
amazon.co.uk Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 5.61) Details... |
ISBN: 9789077256114
Nova Vista Publishing. Paperback. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible… Meer...
Biblio.co.uk |
ISBN: 9789077256114
A colorful, pithy, no-nonsense tale that shows readers how Novell made customer support its top profit center, told from a human perspective. Strategies, core training concepts, results, … Meer...
BetterWorldBooks.com used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details... |
ISBN: 9789077256114
Service Excellence @ Novell: Taking Customer Service from Cost to Profit Service-Excellence-Novell~~Nova-Vista Business>Sales>Sales Paperback, Nova Vista Publishing
BarnesandNoble.com new Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details... |
2007, ISBN: 9789077256114
Nova Vista Publishing, Paperback, Auflage: Illustrated, 112 Seiten, Publiziert: 2007-03-14T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: 15 charts & models, 0.27 kg, Books Global Store,… Meer...
Nova Vista Publishing's Best Practices Editors:
Turnaround at Novell: Taking Customer Service from Cost to Profit - pocketboek2007, ISBN: 9789077256114
Nova Vista Publishing, Paperback, Auflage: Illustrated, 112 Seiten, Publiziert: 2007-03-14T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: 15 charts & models, 0.27 kg, Books Global Store,… Meer...
ISBN: 9789077256114
Nova Vista Publishing. Paperback. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible… Meer...
ISBN: 9789077256114
A colorful, pithy, no-nonsense tale that shows readers how Novell made customer support its top profit center, told from a human perspective. Strategies, core training concepts, results, … Meer...
ISBN: 9789077256114
Service Excellence @ Novell: Taking Customer Service from Cost to Profit Service-Excellence-Novell~~Nova-Vista Business>Sales>Sales Paperback, Nova Vista Publishing
Bibliografische gegevens van het best passende boek
Gedetalleerde informatie over het boek. - Turnaround at Novell: Taking Customer Service from Cost to Profit
EAN (ISBN-13): 9789077256114
ISBN (ISBN-10): 9077256113
pocket book
Verschijningsjaar: 2006
Uitgever: Nova Vista Publishing
111 Bladzijden
Gewicht: 0,272 kg
Taal: eng/Englisch
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-02-07T17:38:48+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-09-04T16:19:45+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9077256113
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-77256-11-3, 978-90-77256-11-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: vist, vista, nova
Titel van het boek: customer service, novell
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9781457168222 Service Excellence Novell (Editors, Nova Vista Publishing´s Best P)
< naar Archief...