- 5 resultaten
laagste prijs: € 15,29, hoogste prijs: € 75,59, gemiddelde prijs: € 51,48
1
Politics After Television : Hindu Nationalism and the Reshaping of the Public in India - Arvind Rajagopal
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 69,06
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Arvind Rajagopal:

Politics After Television : Hindu Nationalism and the Reshaping of the Public in India - pocketboek

2001, ISBN: 0521648394

[EAN: 9780521648394], Neubuch, [PU: Cambridge University Press], SOCIAL SCIENCE / SOCIOLOGY GENERAL, Druck auf Anfrage Neuware - Printed after ordering - Winner of the 2003 Ananda Kentish… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
2
Politics After Television : Hindu Nationalism and the Reshaping of the Public in India - Arvind Rajagopal
bestellen
bij ZVAB.com
€ 75,59
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Arvind Rajagopal:

Politics After Television : Hindu Nationalism and the Reshaping of the Public in India - pocketboek

2001, ISBN: 0521648394

[EAN: 9780521648394], Neubuch, [SC: 0.0], [PU: Cambridge University Press], SOCIAL SCIENCE / SOCIOLOGY GENERAL, Druck auf Anfrage Neuware -Winner of the 2003 Ananda Kentish Coomaraswamy B… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
3
Politics after Television. Hindu Nationalism and the Reshaping of the Public in India. - RAJAGOPAL, ARVIND.
bestellen
bij ZVAB.com
€ 15,29
verzending: € 22,261
bestellenGesponsorde link
RAJAGOPAL, ARVIND.:
Politics after Television. Hindu Nationalism and the Reshaping of the Public in India. - pocketboek

2001

ISBN: 0521648394

[EAN: 9780521648394], [SC: 22.26], [PU: Cambridge University Press., Cambridge.], INDIA - POST 1947, viii + 393pp, notes, bibliography, paperback. "In January 1987, the Indian state-run t… Meer...

Verzendingskosten: EUR 22.26 Asia Bookroom ANZAAB/ILAB, Canberra, ACT, Australia [858] [Rating: 5 (von 5)]
4
Politics after Television: Hindu Nationalism and the Reshaping of the Public in India - Rajagopal
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 46,19
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Rajagopal:
Politics after Television: Hindu Nationalism and the Reshaping of the Public in India - pocketboek

2008, ISBN: 9780521648394

Cambridge University Press, Taschenbuch, 404 Seiten, Publiziert: 2008-01-12T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: Worked examples or Exercises, 1.41 kg, Soziologie, Sozialwissen… Meer...

Verzendingskosten:Auf Lager. Lieferung von Amazon. (EUR 0.00) Amazon.de
5
Politics after Television - Arvind Rajagopal
bestellen
bij lehmanns.de
€ 51,25
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Arvind Rajagopal:
Politics after Television - pocketboek

2001, ISBN: 9780521648394

Hindu Nationalism and the Reshaping of the Public in India, Buch, Softcover, [PU: Cambridge University Press], Cambridge University Press, 2001

Verzendingskosten:Versand in 15-20 Tagen. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Politics after Television

Winner of the 2003 Ananda Kentish Coomaraswamy Book Prize In January 1987, the Indian state-run television began broadcasting a Hindu epic in serial form, the Ramayan, to nationwide audiences, violating a decades-old taboo on religious partisanship. What resulted was the largest political campaign in post-independence times, around the symbol of Lord Ram, led by Hindu nationalists. The complexion of Indian politics was irrevocably changed thereafter. In this book, Arvind Rajagopal analyses this extraordinary series of events. While audiences may have thought they were harking back to an epic golden age, Hindu nationalist leaders were embracing the prospects of neoliberalism and globalisation. Television was the device that hinged these movements together, symbolising the new possibilities of politics, at once more inclusive and authoritarian. Simultaneously, this study examines how the larger historical context was woven into and changed the character of Hindu nationalism.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Politics after Television


EAN (ISBN-13): 9780521648394
ISBN (ISBN-10): 0521648394
pocket book
Verschijningsjaar: 2001
Uitgever: Cambridge University Press
404 Bladzijden
Gewicht: 0,590 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-11-05T02:06:35+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-05-04T13:38:57+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780521648394

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-521-64839-4, 978-0-521-64839-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: rajagopa, rajagopal, coomaraswamy ananda
Titel van het boek: after, public, indian, politics and television, nationalism


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780511489051 Politics after Television: Hindu Nationalism and the Reshaping of the Public in India (Arvind Rajagopal)


< naar Archief...