- 5 resultaten
laagste prijs: € 25,87, hoogste prijs: € 38,44, gemiddelde prijs: € 32,83
1
The Language of Social Media - C. Tagg, P. Seargeant
bestellen
bij kobo.com
£ 34,07
(ongeveer € 38,44)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
C. Tagg, P. Seargeant:

The Language of Social Media - nieuw boek

2001, ISBN: 9781137029317

This timely book examines language on social media sites including Facebook and Twitter. Studies from leading language researchers, and experts on social media, explore how social media i… Meer...

E-Book zum download. Verzendingskosten: EUR 0.00
2
The Language of Social Media - C. Tagg, P. Seargeant
bestellen
bij kobo.com
€ 37,97
bestellenGesponsorde link

C. Tagg, P. Seargeant:

The Language of Social Media - nieuw boek

ISBN: 9781137029317

This timely book examines language on social media sites including Facebook and Twitter. Studies from leading language researchers, and experts on social media, explore how social media i… Meer...

Verzendingskosten:Zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
The Language of Social Media - P. Seargeant; C. Tagg
bestellen
bij palgrave.com
€ 35,69
bestellenGesponsorde link
P. Seargeant; C. Tagg:
The Language of Social Media - nieuw boek

ISBN: 9781137029317

This timely book examines language on social media sites including Facebook and Twitter. Studies from leading language researchers, and experts on social media, explore how social media i… Meer...

  - new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
4
The Language of Social Media - P. Seargeant; C. Tagg
bestellen
bij lehmanns.de
€ 26,17
verzending: € 9,951
bestellenGesponsorde link
P. Seargeant; C. Tagg:
The Language of Social Media - nieuw boek

2014, ISBN: 9781137029317

Identity and Community on the Internet, 2014, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: Palgrave Macmillan UK]

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 9.95)
5
Language of Social Media
bestellen
bij lehmanns.de
€ 25,87
verzending: € 9,951
bestellenGesponsorde link
Language of Social Media - eerste uitgave

2014, ISBN: 9781137029317

Identity and Community on the Internet, [ED: 1], Auflage, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: Palgrave Macmillan]

  - Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , No shipping costs within Germany. (EUR 9.95)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - The Language of Social Media


EAN (ISBN-13): 9781137029317
Verschijningsjaar: 2014
Uitgever: Palgrave Macmillan UK

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2015-03-24T01:14:35+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-04-27T11:05:04+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781137029317

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
978-1-137-02931-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: off media, social media


Gegevens van de uitgever

Auteur: P. Seargeant; C. Tagg
Titel: The Language of Social Media - Identity and Community on the Internet
Uitgeverij: Palgrave Macmillan; Palgrave Macmillan UK
260 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2014-01-21
London; GB
Taal: Engels
96,29 € (DE)
118,00 CHF (CH)
Available
XII, 260 p.

EA; E107; eBook; Nonbooks, PBS / Sprachwissenschaft, Literaturwissenschaft/Allgemeine und Vergleichende Sprachwissenschaft; Sprachwissenschaft, Linguistik; Verstehen; Social media; social networks; language; communication; community; identity; Audience Design; Community; Facebook; humour; Internet; media; online; social media; Social Net; social network; society; Twitter; B; Applied Linguistics; Sociolinguistics; Media and Communication; Cultural and Media Studies, general; Media Studies; Communication Studies; Applied Linguistics; Sociolinguistics; Media and Communication; Cultural Studies; Palgrave Language & Linguistics Collection; Soziolinguistik; Medienwissenschaften; Kulturwissenschaften; BB

Introduction: The Language of Social Media; Philip Seargeant and Caroline Tagg PART I: THE PERFORMANCE OF IDENTITY ON SOCIAL MEDIA 1. The Performance of a Ludic Self on Social Network(ing) Sites; Ana Deumert 2. Hoaxes, Hacking and Humour: Analysing Impersonated Identity on Social Network Sites; Ruth Page 3. 'Usually not one to complain but…': Constructing Identities in User-generated Online Reviews; Camilla Vásquez 4. Language Choice and Self-presentation in Social Media: The Case of University Students in Hong Kong; Carmen Lee 5. Entextualization and Resemiotization as Resources for Identification in Social Media; Sirpa Leppänen, Samu Kytölä, Henna Jousmäki, Saija Peuronen and Elina Westinen PART II: THE CONSTRUCTION OF COMMUNITY ON SOCIAL MEDIA 6. CoffeeTweets: Bonding around the Bean on Twitter; Michele Zappavigna 7. Audience Design and Language Choice in the Construction and Maintenance of Translocal Communities on Social Network Sites; Caroline Tagg and Philip Seargeant 8. Youth, Social Media and Connectivity in Japan; Toshie Takahashi 9. Investigating Language Policy in Social Media: Translation Practices on Facebook; Aoife Lenihan 10. Seeing Red: Social Media and Football Fan Activism; Frank Monaghan

< naar Archief...