- 5 resultaten
laagste prijs: € 45,49, hoogste prijs: € 56,24, gemiddelde prijs: € 50,76
1
bestellen
bij Indigo.ca
C$ 72,70
(ongeveer € 47,74)
bestellenGesponsorde link

Time And Media Markets - nieuw boek

2000, ISBN: 9781138861299

This edited collection examines time and its relationship to and impact upon media industries, studying how the media industry views time and makes business and economic decisions based o… Meer...

  - new Free shipping on orders above $25. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Time and Media Markets - Alan B. Albarran
bestellen
bij BookDepository.com
€ 45,49
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Alan B. Albarran:

Time and Media Markets - pocketboek

2000, ISBN: 9781138861299

Paperback, [PU: Taylor & Francis Ltd], This edited collection examines time and its relationship to and impact upon media industries, studying how the media industry views time and makes … Meer...

  - Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
3
Time and Media Markets
bestellen
bij Routledge.com
£ 42,99
(ongeveer € 50,51)
bestellenGesponsorde link
Time and Media Markets - nieuw boek

2000

ISBN: 9781138861299

This edited collection examines time and its relationship to and impact upon media industries studying how the media industry views time and makes business and economic decisions based o… Meer...

Verzendingskosten:Zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
4
Time And Media Markets
bestellen
bij Indigo.ca
C$ 75,95
(ongeveer € 56,24)
bestellenGesponsorde link
Time And Media Markets - nieuw boek

2000, ISBN: 9781138861299

This edited collection examines time and its relationship to and impact upon media industries, studying how the media industry views time and makes business and economic decisions based o… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
5
Time and Media Markets - Alan B. Albarran; Angel Arrese Reca
bestellen
bij lehmanns.de
€ 53,80
verzending: € 9,951
bestellenGesponsorde link
Alan B. Albarran; Angel Arrese Reca:
Time and Media Markets - pocketboek

2015, ISBN: 9781138861299

Buch, Softcover, [PU: Routledge], Routledge, 2015

Verzendingskosten:Versand in 10-20 Tagen. (EUR 9.95)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Time And Media Markets

This edited collection examines time and its relationship to and impact upon media industries, studying how the media industry views time and makes business and economic decisions based on considerations of time. Contributions from an international set of authors analyze time constraints and competition between different media; the quantity and quality of time spent in media consumption, audience and readership time valuation/costing/pricing; and the emergence of new media businesses around individual time management.

Specific topics examined in the volume include:

* a philosophical look at the concept of time and its application to media markets;
* temporal aspects of media distribution for the media industries, and how time affects their activities;
* the impact of increasing media industry consolidation and convergence on managerial effectiveness;
* approaches to time by CNN and its various cache of news channels, in a managerial context;
* the application of niche theory as a framework to examine competition between the Internet and television;
* Internet access in the United Kingdom and Europe, examining the cost of time for online access;
* the exchange of time and money in the television market for advertising; and
* a summary of research and an agenda for future research on the topic of time's role in the media industry and markets.

With its origins in the third World Media Economics conference, held in 2000, Time and Media Markets is a distinctive and important collection appropriate for scholars and advanced students in media management and economics.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Time And Media Markets


EAN (ISBN-13): 9781138861299
ISBN (ISBN-10): 1138861294
pocket book
Verschijningsjaar: 2015
Uitgever: Routledge

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2016-08-03T23:41:03+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-05-15T21:56:00+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781138861299

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-138-86129-4, 978-1-138-86129-9
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: alba, albarran
Titel van het boek: media


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781135638412 Time and Media Markets (Alan B. Albarran, Angel Arrese Reca)


< naar Archief...