- 5 resultaten
laagste prijs: € 125,20, hoogste prijs: € 164,03, gemiddelde prijs: € 147,11
1
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education (Mathematics Education Library, 30, Band 30) - Gravemeijer, K.P, R. Lehrer H.J. van Oers u. a.
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 125,20
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Gravemeijer, K.P, R. Lehrer H.J. van Oers u. a.:

Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education (Mathematics Education Library, 30, Band 30) - gebonden uitgave, pocketboek

2002, ISBN: 140201032X

hardcover 312 Seiten; Gebundene Ausgabe Ehemaliges Bibliotheksexemplar mit den üblichen Kennzeichnungen (z.B. Barcode und Inventarisierungsnummer); und sichtbaren Gebrauchsspuren; in der… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) getbooks GmbH, 65510 Idstein
2
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education
bestellen
bij Springer.com
€ 160,49
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education - nieuw boek

ISBN: 9781402010323

The almost universal rejection of the notion of symbols as `carriers of meaning' has created the need to find an alternative for the use of models as embodiments of mathematical concepts.… Meer...

Nr. 978-1-4020-1032-3. Verzendingskosten:Worldwide free shipping, , DE. (EUR 0.00)
3
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education (Mathematics Education Library, 30, Band 30) - Gravemeijer, K.P, R. Lehrer H.J. van Oers u. a.
bestellen
bij ZVAB.com
€ 125,35
verzending: € 3,501
bestellenGesponsorde link
Gravemeijer, K.P, R. Lehrer H.J. van Oers u. a.:
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education (Mathematics Education Library, 30, Band 30) - gebonden uitgave, pocketboek

2002

ISBN: 140201032X

[EAN: 9781402010323], [SC: 3.5], [PU: Springer], OF,BOOK,A,RICHARD,ENGLISH,GLOBAL STORE,J,VAN,TEACHING,ACADEMIC,H,TRADE,SUBJECT,9781402010323,KOENO,GRAVENMEIJER,LEHRER,OERS,SPECIFIC,KLUWE… Meer...

Verzendingskosten: EUR 3.50 getbooks GmbH, Bad Camberg, HE, Germany [55883480] [Rating: 5 (von 5)]
4
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education - K. P Gravemeijer
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 160,49
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
K. P Gravemeijer:
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education - gebonden uitgave, pocketboek

2002, ISBN: 140201032X

[EAN: 9781402010323], Neubuch, [PU: Springer Netherlands Dez 2002], MATHEMATIK; INSTRUCTIONALDESIGN; MATHEMATICSEDUCATION; LEARNINGANDINSTRUCTION, This item is printed on demand - it take… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) BuchWeltWeit Ludwig Meier e.K., Bergisch Gladbach, Germany [57449362] [Rating: 4 (von 5)]
5
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education - K. P Gravemeijer
bestellen
bij ZVAB.com
€ 164,03
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
K. P Gravemeijer:
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education - gebonden uitgave, pocketboek

2002, ISBN: 140201032X

[EAN: 9781402010323], Neubuch, [SC: 0.0], [PU: Springer Netherlands], MATHEMATIK; INSTRUCTIONALDESIGN; MATHEMATICSEDUCATION; LEARNINGANDINSTRUCTION, Druck auf Anfrage Neuware - Printed af… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education (Mathematics Education Library, 30, Band 30)

This book explores the option of building on symbolizing, modeling and tool use as personally meaningful activities of students. It discusses the dimension of setting: varying from the study of informal, spontaneous activity of students, to an explicit focus on instructional design, and goals and effects of instruction; and the dimension of the theoretical framework of the researcher: varying from constructivism, to activity theory, cognitive psychology and instructional-design theory.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education (Mathematics Education Library, 30, Band 30)


EAN (ISBN-13): 9781402010323
ISBN (ISBN-10): 140201032X
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2002
Uitgever: Gravemeijer, K.P, Lehrer, R. van Oers, H.J. Verschaffel, Lieven, Springer
320 Bladzijden
Gewicht: 0,677 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-07-13T23:19:28+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-20T13:17:13+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781402010323

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-4020-1032-X, 978-1-4020-1032-3
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: gravemeijer, lieven, lehrer, oer, verschaffel, lehr richard
Titel van het boek: symbolizing modeling and tool use mathematics education, springer mathematics


Gegevens van de uitgever

Auteur: K.P Gravemeijer; R. Lehrer; H.J. van Oers; Lieven Verschaffel
Titel: Mathematics Education Library; Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education
Uitgeverij: Springer; Springer Netherland
308 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2002-12-31
Dordrecht; NL
Taal: Engels
160,49 € (DE)
164,99 € (AT)
177,00 CHF (CH)
Available
IV, 308 p.

BB; Hardcover, Softcover / Pädagogik/Schulpädagogik, Didaktik, Methodik; Fachspezifischer Unterricht; Verstehen; Lehrer; education; instructional design; mathematics education; modeling; learning and instruction; Mathematics Education; Instructional Psychology; Curriculum Studies; Mathematik; Pädagogische Psychologie; Curricula: Planung und Entwicklung; BC

and overview.- Preamble: from models to modeling.- Section I: Emergent modeling.- to section I: Informal representations and their improvements.- The mathematization of young children’s language.- Symbolizing space into being.- Mathematical representations as systems of notations-in-use.- Students’ Criteria for Representational Adequacy.- Transitions in emergent modeling.- Section II: The role of Models, Symbols and Tools in instructional design.- to section II: The role of Models, Symbols and Tools in instructional design.- Emergent models as an instructional design heuristic.- Modeling, Symbolizing, and Tool Use in Statistical Data Analysis.- Didactic objects and didactic models in radical constructivism.- Taking into account different views: Three brief comments on papers by Gravemeijer & Stephan, Cobb and Thompson.- Section III: Models, situated practices, and generalization.- to section III: Models, situated practices, and generalization.- On Guessing the Essential Thing.- Everyday knowledge and mathematical modeling of school word problems.- On the development of human representional competence from and evolutionary point of view: From Episodic To Virtual Culture.- Modeling Reasoning.
Includes supplementary material: sn.pub/extras

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9789401731942 Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education K.P Gravemeijer Editor (Roland Diehl)


< naar Archief...