- 5 resultaten
laagste prijs: € 125,71, hoogste prijs: € 148,83, gemiddelde prijs: € 138,51
1
Why Teach Mathematics?: A Focus on General Education
bestellen
bij Indigo.ca
C$ 209,95
(ongeveer € 148,82)
bestellenGesponsorde link

Why Teach Mathematics?: A Focus on General Education - nieuw boek

ISBN: 9789048165049

Seven years after its publication in Germany, this book is now available to English readers. In the German-speaking countries, the publication led to intense controversies on the signific… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Why Teach Mathematics?: A Focus on General Education (Mathematics Education Library (33), Band 33) - Heymann, H.W.
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 134,58
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Heymann, H.W.:

Why Teach Mathematics?: A Focus on General Education (Mathematics Education Library (33), Band 33) - pocketboek

2013, ISBN: 9789048165049

Springer, Taschenbuch, Auflage: 2003, 276 Seiten, Publiziert: 2013-10-04T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.97 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Soziologie, Sozialwissenschaft, Kognitionspsyc… Meer...

Verzendingskosten:Auf Lager. Lieferung von Amazon. (EUR 0.00) Amazon.de
3
Why Teach Mathematics?: A Focus on General Education (Mathematics Education Library (33), Band 33) - Heymann, H.W.
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 125,71
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Heymann, H.W.:
Why Teach Mathematics?: A Focus on General Education (Mathematics Education Library (33), Band 33) - pocketboek

2013

ISBN: 9789048165049

Springer, Taschenbuch, Auflage: 2003, 276 Seiten, Publiziert: 2013-10-04T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.97 kg, Sozialwissenschaft, Kategorien, Bücher, Kognitionspsychologie, Psychologi… Meer...

Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)
4
Why Teach Mathematics?: A Focus on General Education (Mathematics Education Library (33), Band 33) - Heymann, H.W.
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 148,83
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Heymann, H.W.:
Why Teach Mathematics?: A Focus on General Education (Mathematics Education Library (33), Band 33) - pocketboek

2013, ISBN: 9789048165049

Springer, Taschenbuch, Auflage: 2003, 276 Seiten, Publiziert: 2013-10-04T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.97 kg, Sozialwissenschaft, Kategorien, Bücher, Kognitionspsychologie, Psychologi… Meer...

Verzendingskosten:Auf Lager. Lieferung von Amazon. (EUR 0.00) Amazon.de
5
Why Teach Mathematics? - H.W. Heymann
bestellen
bij BookDepository.com
€ 134,59
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
H.W. Heymann:
Why Teach Mathematics? - pocketboek

ISBN: 9789048165049

Paperback, [PU: Springer], In this book, the author discusses a modern concept of general education that then helps to clarify both curricular and pedagogical deficits involved in convent… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Why Teach Mathematics?: A Focus on General Education

In this book, the author discusses a modern concept of general education that then helps to clarify both curricular and pedagogical deficits involved in conventional mathematics instruction. It provides an outline of an alternative mathematics instruction that can help to realize a general education and presents detailed arguments for seven interconnected objectives of a school system aiming at general education.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Why Teach Mathematics?: A Focus on General Education


EAN (ISBN-13): 9789048165049
ISBN (ISBN-10): 9048165040
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Springer
272 Bladzijden
Gewicht: 0,438 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-02-22T12:40:34+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-03-09T10:52:57+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9789048165049

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-481-6504-0, 978-90-481-6504-9
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: werner heymann
Titel van het boek: why teach mathematics, how teach, out focus


Gegevens van de uitgever

Auteur: H.W. Heymann
Titel: Mathematics Education Library; Why Teach Mathematics? - A Focus on General Education
Uitgeverij: Springer; Springer Netherland
263 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2010-10-28
Dordrecht; NL
Gedrukt / Gemaakt in
Gewicht: 0,454 kg
Taal: Engels
139,09 € (DE)
142,99 € (AT)
153,50 CHF (CH)
POD
VIII, 263 p.

BC; Mathematics Education; Hardcover, Softcover / Pädagogik/Schulpädagogik, Didaktik, Methodik; Fachspezifischer Unterricht; Verstehen; Problem-solving; communication; curriculum; education; mathematics; learning and instruction; Learning & Instruction; Mathematics Education; Instructional Psychology; Mathematik; Pädagogische Psychologie

Preface to the English Edition 1: Introduction 2: An Outline of the Concept of General Education as a Frame of Reference 2.1 Preparation for Later Life 2.2 Promoting Cultural Competence 2.3 Developing an Understanding of the World 2.4 Development of Critical Thinking 2.5 Developing a Willingness to Assume Responsibility 2.6 Practice in Communication and Cooperation 2.7 Enhancing Students’ Self-Esteem 2.8 Concluding Remarks on the Scope and Status of this Concept of General Education 3: Mathematics Instruction From the Perspective of General Education 3.1 Mathematics Instruction and Preparation for Later Life 3.2 Mathematics Instruction and Cultural Competence 3.3 Developing an Understanding of the World in Mathematics Instruction 3.4 Thinking, Understanding, and the Use of Critical Thinking in Mathematics Instruction 3.5 Mathematics Instruction With Socio-ethical and Student-Related Objectives: Responsibility, Communication and Cooperation, Enhancing Students’ Self-Esteem 3.6 Elements of a New Culture of Instruction 4: A Profile of Mathematics Teaching as Part of a General Education Notes References Index

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9789401736824 Why Teach Mathematics? (H.W. Heymann)


< naar Archief...