Aanmelden
De tip van euro-boek.nl
Soortgelijke boeken
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Zoekfuncties
boekentips
actueel
Advertentie
Betaalde advertentie
- 0 resultaten
laagste prijs: € 22,50, hoogste prijs: € 23,50, gemiddelde prijs: € 22,90
Businessetiquette 3.0 - Boek Roel Wolbrink (905261833X) - Roel Wolbrink
uitverkocht boek
(*)
Roel Wolbrink:
Businessetiquette 3.0 - Boek Roel Wolbrink (905261833X) - nieuw boek

ISBN: 9789052618333

ID: 95dddbc98504f1b612cf905264dbf60e

Het Boek Businessetiquette 3.0 (905261833X) geschreven door Roel Wolbrink bestel je op bruna.nl! Enkele opmerkelijke resultaten uit het Businessetiquette-onderzoek dat onder 777 directeuren en managers, onder andere via Twitter, is gehouden voor dit boek: - 70% vindt dat businessetiquette de basis vormt voor een respectvolle omgang met elkaar. - 80% vindt communicatieregels de belangrijkste etiquette. - Zelf scoren we het slechtst op sociale mediaetiquette en (inter)culturele etiquette. - Van onze collega's vinden we dat ze het slechtst zijn in kledingetiquette en sociale media-etiquette. - Aan onze zakelijke etiquette moeten we het hardst werken geeft 40% aan. - Bij 62% komt etiquette het best tot uiting tijdens zakelijke afspraken. - 20% past de etiquette ook bewust toe in de omgang met collega's. - 69% vindt dat de werkgever sociale mediarichtlijnen moet opstellen. - Internationaal gezien vinden wij onszelf (Nederlanders dus) het slechts met etiquette omgaan. De landen waarmee we het meest zaken doen, vinden dit belangrijker en passen het beter toe. - 45% denkt dat de etiquette in de toekomst belangrijk blijft en 35% denkt dat het belangrijker wordt. Meer dan 100 etiquetteadviezen en -regels in een verfrissend handboek waarmee je elk intermenselijk zakelijk en ethisch dilemma kunt aanpakken. Hoe ga je met elkaar om en hoe maak je een goede indruk? De hotste etiquette van dit moment, zoals personal branding, sociale media, internationale etiquette, gedragsregels op de werkvloer, communicatietechnieken en nog veel meer. Je vindt het allemaal in Businessetiquette 3.0. 3.0 omdat echte contacten weer belangrijk worden. Business is gunnen en dus gaat het erom dat jij jouw relaties kan ontspannen en beïnvloeden. De noodzaak van dit boek? Groot. Zeker als jij wilt scoren en carrière wilt maken. Roel Wolbrink Roel Wolbrink (1971) is eigenaar van New Tailor, auteur en spreker/ trainer over zelfpositionering, omgangsvormen, verkopen en klantgerichtheid. Aantal pagina's: Nederlands 215 x 137 x 12 mm Boeken > Nederlandse boeken > Business & Communicatie > Management > Management Business & Communicatie unisex 905261833X Boeken Roel Wolbrink Nederlandse boeken Boeken - Nederlandse boeken - Roel Wolbrink, Boom uitgevers Amsterdam Bruna

Nieuw boek Bruna.nl
Nr. 9789052618333 Verzendingskosten:2 tot 3 werkdagen, zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten
Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Businessetiquette 3.0 - Boek Roel Wolbrink (905261833X) - Roel Wolbrink
uitverkocht boek
(*)
Roel Wolbrink:
Businessetiquette 3.0 - Boek Roel Wolbrink (905261833X) - nieuw boek

ISBN: 905261833X

ID: 9789052618333

Het Boek Businessetiquette 3.0 (905261833X) geschreven door Roel Wolbrink bestel je op bruna.nl! Enkele opmerkelijke resultaten uit het Businessetiquette-onderzoek dat onder 777 directeuren en managers, onder andere via Twitter, is gehouden voor dit boek: - 70% vindt dat businessetiquette de basis vormt voor een respectvolle omgang met elkaar. - 80% vindt communicatieregels de belangrijkste etiquette. - Zelf scoren we het slechtst op sociale mediaetiquette en (inter)culturele etiquette. - Van onze collega's vinden we dat ze het slechtst zijn in kledingetiquette en sociale media-etiquette. - Aan onze zakelijke etiquette moeten we het hardst werken geeft 40% aan. - Bij 62% komt etiquette het best tot uiting tijdens zakelijke afspraken. - 20% past de etiquette ook bewust toe in de omgang met collega's. - 69% vindt dat de werkgever sociale mediarichtlijnen moet opstellen. - Internationaal gezien vinden wij onszelf (Nederlanders dus) het slechts met etiquette omgaan. De landen waarmee we het meest zaken doen, vinden dit belangrijker en passen het beter toe. - 45% denkt dat de etiquette in de toekomst belangrijk blijft en 35% denkt dat het belangrijker wordt. Meer dan 100 etiquetteadviezen en -regels in een verfrissend handboek waarmee je elk intermenselijk zakelijk en ethisch dilemma kunt aanpakken. Hoe ga je met elkaar om en hoe maak je een goede indruk? De hotste etiquette van dit moment, zoals personal branding, sociale media, internationale etiquette, gedragsregels op de werkvloer, communicatietechnieken en nog veel meer. Je vindt het allemaal in Businessetiquette 3.0. 3.0 omdat echte contacten weer belangrijk worden. Business is gunnen en dus gaat het erom dat jij jouw relaties kan ontspannen en beïnvloeden. De noodzaak van dit boek? Groot. Zeker als jij wilt scoren en carrière wilt maken. Roel Wolbrink Roel Wolbrink (1971) is eigenaar van New Tailor, auteur en spreker/ trainer over zelfpositionering, omgangsvormen, verkopen en klantgerichtheid. Boeken

Nieuw boek Bruna.nl
Nr. Verzendingskosten:, 2 tot 3 werkdagen, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Businessetiquette 3.0
uitverkocht boek
(*)
Businessetiquette 3.0 - nieuw boek

ISBN: 9789052618333

ID: 9789052618333

Enkele opmerkelijke resultaten uit het Businessetiquette-onderzoek dat onder 777 directeuren en managers, onder andere via Twitter, is gehouden voor dit boek:- 70% vindt dat businessetiquette de basis vormt voor een respectvolle omgang met elkaar.- 80% vindt communicatieregels de belangrijkste etiquette.- Zelf scoren we het slechtst op sociale mediaetiquette en (inter)culturele etiquette.- Van onze collega's vinden we dat ze het slechtst zijn in kledingetiquette en sociale media-etiquette.- Aan onze zakelijke etiquette moeten we het hardst werken geeft 40% aan.- Bij 62% komt etiquette het best tot uiting tijdens zakelijke afspraken.- 20% past de etiquette ook bewust toe in de omgang met collega's.- 69% vindt dat de werkgever sociale mediarichtlijnen moet opstellen.- Internationaal gezien vinden wij onszelf (Nederlanders dus) het slechts met etiquette omgaan. De landen waarmee we het meest zaken doen, vinden dit belangrijker en passen het beter toe.- 45% denkt dat de etiquette in de toekomst belangrijk blijft en 35% denkt dat het belangrijker wordt. Meer dan 100 etiquetteadviezen en -regels in een verfrissend handboek waarmee je elk intermenselijk zakelijk en ethisch dilemma kunt aanpakken. Hoe ga je met elkaar om en hoe maak je een goede indruk? De hotste etiquette van dit moment, zoals personal branding, sociale media, internationale etiquette, gedragsregels op de werkvloer, communicatietechnieken en nog veel meer. Je vindt het allemaal in Businessetiquette 3.0. 3.0 omdat echte contacten weer belangrijk worden. Business is gunnen en dus gaat het erom dat jij jouw relaties kan ontspannen en beïnvloeden. De noodzaak van dit boek? Groot. Zeker als jij wilt scoren en carrière wilt maken.Roel WolbrinkRoel Wolbrink (1971) is eigenaar van New Tailor, auteur en spreker/ trainer over zelfpositionering, omgangsvormen, verkopen en klantgerichtheid. Business & Economie Managementboeken Managementboeken

Nieuw boek Ako.nl
ako.nl
Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten
Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Businessetiquette 3.0
uitverkocht boek
(*)
Businessetiquette 3.0 - nieuw boek

ISBN: 9789052618333

ID: 9789052618333

Enkele opmerkelijke resultaten uit het Businessetiquette-onderzoek dat onder 777 directeuren en managers, onder andere via Twitter, is gehouden voor dit boek:- 70% vindt dat businessetiquette de basis vormt voor een respectvolle omgang met elkaar.- 80% vindt communicatieregels de belangrijkste etiquette.- Zelf scoren we het slechtst op sociale mediaetiquette en (inter)culturele etiquette.- Van onze collega's vinden we dat ze het slechtst zijn in kledingetiquette en sociale media-etiquette.- Aan onze zakelijke etiquette moeten we het hardst werken geeft 40% aan.- Bij 62% komt etiquette het best tot uiting tijdens zakelijke afspraken.- 20% past de etiquette ook bewust toe in de omgang met collega's.- 69% vindt dat de werkgever sociale mediarichtlijnen moet opstellen.- Internationaal gezien vinden wij onszelf (Nederlanders dus) het slechts met etiquette omgaan. De landen waarmee we het meest zaken doen, vinden dit belangrijker en passen het beter toe.- 45% denkt dat de etiquette in de toekomst belangrijk blijft en 35% denkt dat het belangrijker wordt. Meer dan 100 etiquetteadviezen en -regels in een verfrissend handboek waarmee je elk intermenselijk zakelijk en ethisch dilemma kunt aanpakken. Hoe ga je met elkaar om en hoe maak je een goede indruk? De hotste etiquette van dit moment, zoals personal branding, sociale media, internationale etiquette, gedragsregels op de werkvloer, communicatietechnieken en nog veel meer. Je vindt het allemaal in Businessetiquette 3.0. 3.0 omdat echte contacten weer belangrijk worden. Business is gunnen en dus gaat het erom dat jij jouw relaties kan ontspannen en beïnvloeden. De noodzaak van dit boek? Groot. Zeker als jij wilt scoren en carrière wilt maken.Roel WolbrinkRoel Wolbrink (1971) is eigenaar van New Tailor, auteur en spreker/ trainer over zelfpositionering, omgangsvormen, verkopen en klantgerichtheid. Business & Economie Managementboeken Managementboeken

Nieuw boek Ako.nl
ako.nl
Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Businessetiquette 3.0
uitverkocht boek
(*)
Businessetiquette 3.0 - nieuw boek

ISBN: 9789052618333

ID: 7fbcfc3c52a8441c0ed256f5e973fdbc5f45ebc7

Enkele opmerkelijke resultaten uit het Businessetiquette-onderzoek dat onder 777 directeuren en managers, onder andere via Twitter, is gehouden voor dit boek:, Academic Service

Nieuw boek Bookspot
eci.nl
Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten
Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Businessetiquette 3.0 / druk 1: zorg dat het klikt


EAN (ISBN-13): 9789052618333
ISBN (ISBN-10): 905261833X
pocket book
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: Sdu Uitgevers
176 Bladzijden
Gewicht: 0,275 kg
Taal: dut/Holländisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 11.05.2012 15:57:33
Boek voor het laatst gevonden op 15.03.2018 19:38:29
ISBN/EAN: 9789052618333

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-5261-833-X, 978-90-5261-833-3


< naar Archief...
Verwante boeken