Het is dringen geblazen voor de gewilde banen, klussen en projecten op de arbeidsmarkt. Het aantal professionals en creatieve ondernemers overtreft de vraag en er is sprake van sterk toen… Meer...
Het is dringen geblazen voor de gewilde banen, klussen en projecten op de arbeidsmarkt. Het aantal professionals en creatieve ondernemers overtreft de vraag en er is sprake van sterk toenemende internationale concurrentie. Hoe kun je als (jonge) professional dan toch de opdrachten en carrièremogelijkheden aantrekken die bij je passen? Personal branding is de manier om je te onderscheiden. Hoe opmerkelijk ben jij? Opmerkelijke ik laat zien hoe je jezelf als authentiek merk kunt profileren door je unieke combinatie van talenten te vertalen in krachtige ambities. Dit resulteert in meer waarde voor jezelf, je klanten en je organisatie. Daarnaast draagt personal branding bij aan alles wat werk leuk kan maken: uitdaging, erkenning, gebruikmaken van je sterktes, verantwoordelijkheid en faire competitie. Opmerkelijke ik beschrijft een vijfstappenmodel om jezelf als personal brand op de kaart te zetten. Dit model maakt gebruik van beproefde principes uit de positieve cognitieve psychologie. Aan de hand van 100 psychologische technieken, 70 oefeningen en 25 korte, motiverende verhalen leer je om je omgeving op een positieve wijze te beïnvloeden. Dit boek geeft je de gereedschappen die je nodig hebt om zelf je professionele toekomst te bepalen. Cees Harmsen heeft 25 jaar internationale praktijkervaring als adviseur, coach en presentator. Hij publiceerde eerder Een Zee van Tijd (2001), Een mooie Tijd (2003) en This is your Wake-up Call (2008). Doelgroep Professionals die zichzelf als merk op de kaart willen zetten om zo de opdrachten en carrièremogelijkheden aan te trekken die bij hen passen. eBooks Managementboeken Alle managementboeken eBooks > Managementboeken > Alle managementboeken eBook, Academic Service<
Het is dringen geblazen voor de gewilde banen, klussen en projecten op de arbeidsmarkt. Het aantal professionals en creatieve ondernemers overtreft de vraag en er is sprake van sterk toen… Meer...
Het is dringen geblazen voor de gewilde banen, klussen en projecten op de arbeidsmarkt. Het aantal professionals en creatieve ondernemers overtreft de vraag en er is sprake van sterk toenemende internationale concurrentie. Hoe kun je als (jonge) professional dan toch de opdrachten en carrièremogelijkheden aantrekken die bij je passen? Personal branding is de manier om je te onderscheiden. Hoe opmerkelijk ben jij? Opmerkelijke ik laat zien hoe je jezelf als authentiek merk kunt profileren door je unieke combinatie van talenten te vertalen in krachtige ambities. Dit resulteert in meer waarde voor jezelf, je klanten en je organisatie. Daarnaast draagt personal branding bij aan alles wat werk leuk kan maken: uitdaging, erkenning, gebruikmaken van je sterktes, verantwoordelijkheid en faire competitie. Opmerkelijke ik beschrijft een vijfstappenmodel om jezelf als personal brand op de kaart te zetten. Dit model maakt gebruik van beproefde principes uit de positieve cognitieve psychologie. Aan de hand van 100 psychologische technieken, 70 oefeningen en 25 korte, motiverende verhalen leer je om je omgeving op een positieve wijze te beïnvloeden. Dit boek geeft je de gereedschappen die je nodig hebt om zelf je professionele toekomst te bepalen. Cees Harmsen heeft 25 jaar internationale praktijkervaring als adviseur, coach en presentator. Hij publiceerde eerder Een Zee van Tijd (2001), Een mooie Tijd (2003) en This is your Wake-up Call (2008). Doelgroep Professionals die zichzelf als merk op de kaart willen zetten om zo de opdrachten en carrièremogelijkheden aan te trekken die bij hen passen. eBooks Managementboeken Alle managementboeken eBooks > Managementboeken > Alle managementboeken eBook<
Het is dringen geblazen voor de gewilde banen, klussen en projecten op de arbeidsmarkt. Het aantal professionals en creatieve ondernemers overtreft de vraag en er is sprake van sterk toen… Meer...
Het is dringen geblazen voor de gewilde banen, klussen en projecten op de arbeidsmarkt. Het aantal professionals en creatieve ondernemers overtreft de vraag en er is sprake van sterk toenemende internationale concurrentie. Hoe kun je als (jonge) professional dan toch de opdrachten en carrièremogelijkheden aantrekken die bij je passen? Personal branding is de manier om je te onderscheiden. Hoe opmerkelijk ben jij? Opmerkelijke ik laat zien hoe je jezelf als authentiek merk kunt profileren door je unieke combinatie van talenten te vertalen in krachtige ambities. Dit resulteert in meer waarde voor jezelf, je klanten en je organisatie. Daarnaast draagt personal branding bij aan alles wat werk leuk kan maken: uitdaging, erkenning, gebruikmaken van je sterktes, verantwoordelijkheid en faire competitie. Opmerkelijke ik beschrijft een vijfstappenmodel om jezelf als personal brand op de kaart te zetten. Dit model maakt gebruik van beproefde principes uit de positieve cognitieve psychologie. Aan de hand van 100 psychologische technieken, 70 oefeningen en 25 korte, motiverende verhalen leer je om je omgeving op een positieve wijze te beïnvloeden. Dit boek geeft je de gereedschappen die je nodig hebt om zelf je professionele toekomst te bepalen. Cees Harmsen heeft 25 jaar internationale praktijkervaring als adviseur, coach en presentator. Hij publiceerde eerder Een Zee van Tijd (2001), Een mooie Tijd (2003) en This is your Wake-up Call (2008). Doelgroep Professionals die zichzelf als merk op de kaart willen zetten om zo de opdrachten en carrièremogelijkheden aan te trekken die bij hen passen. Business & Economie Carriere Management<
Het is dringen geblazen voor de gewilde banen, klussen en projecten op de arbeidsmarkt. Het aantal professionals en creatieve ondernemers overtreft de vraag en er is sprake van sterk toen… Meer...
Het is dringen geblazen voor de gewilde banen, klussen en projecten op de arbeidsmarkt. Het aantal professionals en creatieve ondernemers overtreft de vraag en er is sprake van sterk toenemende internationale concurrentie. Hoe kun je als (jonge) professional dan toch de opdrachten en carrièremogelijkheden aantrekken die bij je passen? Personal branding is de manier om je te onderscheiden. Hoe opmerkelijk ben jij? Opmerkelijke ik laat zien hoe je jezelf als authentiek merk kunt profileren door je unieke combinatie van talenten te vertalen in krachtige ambities. Dit resulteert in meer waarde voor jezelf, je klanten en je organisatie. Daarnaast draagt personal branding bij aan alles wat werk leuk kan maken: uitdaging, erkenning, gebruikmaken van je sterktes, verantwoordelijkheid en faire competitie. Opmerkelijke ik beschrijft een vijfstappenmodel om jezelf als personal brand op de kaart te zetten. Dit model maakt gebruik van beproefde principes uit de positieve cognitieve psychologie. Aan de hand van 100 psychologische technieken, 70 oefeningen en 25 korte, motiverende verhalen leer je om je omgeving op een positieve wijze te beïnvloeden. Dit boek geeft je de gereedschappen die je nodig hebt om zelf je professionele toekomst te bepalen. Cees Harmsen heeft 25 jaar internationale praktijkervaring als adviseur, coach en presentator. Hij publiceerde eerder Een Zee van Tijd (2001), Een mooie Tijd (2003) en This is your Wake-up Call (2008). Doelgroep Professionals die zichzelf als merk op de kaart willen zetten om zo de opdrachten en carrièremogelijkheden aan te trekken die bij hen passen. Business & economie Management Carriere<
Opmerkelijke ik - Cees Harmsen (ISBN: 9789052618418) - nieuw boek
ISBN: 9789052618418
Het boek Opmerkelijke ik (ISBN:9789052618418) geschreven door Cees Harmsen bestel je op bruna.nl! Het is dringen geblazen voor de gewilde banen, klussen en projecten op de arbeidsmarkt. H… Meer...
Het boek Opmerkelijke ik (ISBN:9789052618418) geschreven door Cees Harmsen bestel je op bruna.nl! Het is dringen geblazen voor de gewilde banen, klussen en projecten op de arbeidsmarkt. Het aantal professionals en creatieve ondernemers overtreft de vraag en er is sprake van sterk toenemende internationale concurrentie. Hoe kun je als (jonge) professional dan toch de opdrachten en carrièremogelijkheden aantrekken die bij je passen? Personal branding is de manier om je te onderscheiden. Hoe opmerkelijk ben jij? Opmerkelijke ik laat zien hoe je jezelf als authentiek merk kunt profileren door je unieke combinatie van talenten te vertalen in krachtige ambities. Dit resulteert in meer waarde voor jezelf, je klanten en je organisatie. Daarnaast draagt personal branding bij aan alles wat werk leuk kan maken: uitdaging, erkenning, gebruikmaken van je sterktes, verantwoordelijkheid en faire competitie. Opmerkelijke ik beschrijft een vijfstappenmodel om jezelf als... eBooks > Managementboeken > Alle managementboeken<
bruna.nl
Nr. 9789052618418. Verzendingskosten:, Direct downloaden, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Het is dringen geblazen voor de gewilde banen, klussen en projecten op de arbeidsmarkt. Het aantal professionals en creatieve ondernemers overtreft de vraag en er is sprake van sterk toen… Meer...
Het is dringen geblazen voor de gewilde banen, klussen en projecten op de arbeidsmarkt. Het aantal professionals en creatieve ondernemers overtreft de vraag en er is sprake van sterk toenemende internationale concurrentie. Hoe kun je als (jonge) professional dan toch de opdrachten en carrièremogelijkheden aantrekken die bij je passen? Personal branding is de manier om je te onderscheiden. Hoe opmerkelijk ben jij? Opmerkelijke ik laat zien hoe je jezelf als authentiek merk kunt profileren door je unieke combinatie van talenten te vertalen in krachtige ambities. Dit resulteert in meer waarde voor jezelf, je klanten en je organisatie. Daarnaast draagt personal branding bij aan alles wat werk leuk kan maken: uitdaging, erkenning, gebruikmaken van je sterktes, verantwoordelijkheid en faire competitie. Opmerkelijke ik beschrijft een vijfstappenmodel om jezelf als personal brand op de kaart te zetten. Dit model maakt gebruik van beproefde principes uit de positieve cognitieve psychologie. Aan de hand van 100 psychologische technieken, 70 oefeningen en 25 korte, motiverende verhalen leer je om je omgeving op een positieve wijze te beïnvloeden. Dit boek geeft je de gereedschappen die je nodig hebt om zelf je professionele toekomst te bepalen. Cees Harmsen heeft 25 jaar internationale praktijkervaring als adviseur, coach en presentator. Hij publiceerde eerder Een Zee van Tijd (2001), Een mooie Tijd (2003) en This is your Wake-up Call (2008). Doelgroep Professionals die zichzelf als merk op de kaart willen zetten om zo de opdrachten en carrièremogelijkheden aan te trekken die bij hen passen. eBooks Managementboeken Alle managementboeken eBooks > Managementboeken > Alle managementboeken eBook, Academic Service<
Het is dringen geblazen voor de gewilde banen, klussen en projecten op de arbeidsmarkt. Het aantal professionals en creatieve ondernemers overtreft de vraag en er is sprake van sterk toen… Meer...
Het is dringen geblazen voor de gewilde banen, klussen en projecten op de arbeidsmarkt. Het aantal professionals en creatieve ondernemers overtreft de vraag en er is sprake van sterk toenemende internationale concurrentie. Hoe kun je als (jonge) professional dan toch de opdrachten en carrièremogelijkheden aantrekken die bij je passen? Personal branding is de manier om je te onderscheiden. Hoe opmerkelijk ben jij? Opmerkelijke ik laat zien hoe je jezelf als authentiek merk kunt profileren door je unieke combinatie van talenten te vertalen in krachtige ambities. Dit resulteert in meer waarde voor jezelf, je klanten en je organisatie. Daarnaast draagt personal branding bij aan alles wat werk leuk kan maken: uitdaging, erkenning, gebruikmaken van je sterktes, verantwoordelijkheid en faire competitie. Opmerkelijke ik beschrijft een vijfstappenmodel om jezelf als personal brand op de kaart te zetten. Dit model maakt gebruik van beproefde principes uit de positieve cognitieve psychologie. Aan de hand van 100 psychologische technieken, 70 oefeningen en 25 korte, motiverende verhalen leer je om je omgeving op een positieve wijze te beïnvloeden. Dit boek geeft je de gereedschappen die je nodig hebt om zelf je professionele toekomst te bepalen. Cees Harmsen heeft 25 jaar internationale praktijkervaring als adviseur, coach en presentator. Hij publiceerde eerder Een Zee van Tijd (2001), Een mooie Tijd (2003) en This is your Wake-up Call (2008). Doelgroep Professionals die zichzelf als merk op de kaart willen zetten om zo de opdrachten en carrièremogelijkheden aan te trekken die bij hen passen. eBooks Managementboeken Alle managementboeken eBooks > Managementboeken > Alle managementboeken eBook<
Het is dringen geblazen voor de gewilde banen, klussen en projecten op de arbeidsmarkt. Het aantal professionals en creatieve ondernemers overtreft de vraag en er is sprake van sterk toen… Meer...
Het is dringen geblazen voor de gewilde banen, klussen en projecten op de arbeidsmarkt. Het aantal professionals en creatieve ondernemers overtreft de vraag en er is sprake van sterk toenemende internationale concurrentie. Hoe kun je als (jonge) professional dan toch de opdrachten en carrièremogelijkheden aantrekken die bij je passen? Personal branding is de manier om je te onderscheiden. Hoe opmerkelijk ben jij? Opmerkelijke ik laat zien hoe je jezelf als authentiek merk kunt profileren door je unieke combinatie van talenten te vertalen in krachtige ambities. Dit resulteert in meer waarde voor jezelf, je klanten en je organisatie. Daarnaast draagt personal branding bij aan alles wat werk leuk kan maken: uitdaging, erkenning, gebruikmaken van je sterktes, verantwoordelijkheid en faire competitie. Opmerkelijke ik beschrijft een vijfstappenmodel om jezelf als personal brand op de kaart te zetten. Dit model maakt gebruik van beproefde principes uit de positieve cognitieve psychologie. Aan de hand van 100 psychologische technieken, 70 oefeningen en 25 korte, motiverende verhalen leer je om je omgeving op een positieve wijze te beïnvloeden. Dit boek geeft je de gereedschappen die je nodig hebt om zelf je professionele toekomst te bepalen. Cees Harmsen heeft 25 jaar internationale praktijkervaring als adviseur, coach en presentator. Hij publiceerde eerder Een Zee van Tijd (2001), Een mooie Tijd (2003) en This is your Wake-up Call (2008). Doelgroep Professionals die zichzelf als merk op de kaart willen zetten om zo de opdrachten en carrièremogelijkheden aan te trekken die bij hen passen. Business & Economie Carriere Management<
Het is dringen geblazen voor de gewilde banen, klussen en projecten op de arbeidsmarkt. Het aantal professionals en creatieve ondernemers overtreft de vraag en er is sprake van sterk toen… Meer...
Het is dringen geblazen voor de gewilde banen, klussen en projecten op de arbeidsmarkt. Het aantal professionals en creatieve ondernemers overtreft de vraag en er is sprake van sterk toenemende internationale concurrentie. Hoe kun je als (jonge) professional dan toch de opdrachten en carrièremogelijkheden aantrekken die bij je passen? Personal branding is de manier om je te onderscheiden. Hoe opmerkelijk ben jij? Opmerkelijke ik laat zien hoe je jezelf als authentiek merk kunt profileren door je unieke combinatie van talenten te vertalen in krachtige ambities. Dit resulteert in meer waarde voor jezelf, je klanten en je organisatie. Daarnaast draagt personal branding bij aan alles wat werk leuk kan maken: uitdaging, erkenning, gebruikmaken van je sterktes, verantwoordelijkheid en faire competitie. Opmerkelijke ik beschrijft een vijfstappenmodel om jezelf als personal brand op de kaart te zetten. Dit model maakt gebruik van beproefde principes uit de positieve cognitieve psychologie. Aan de hand van 100 psychologische technieken, 70 oefeningen en 25 korte, motiverende verhalen leer je om je omgeving op een positieve wijze te beïnvloeden. Dit boek geeft je de gereedschappen die je nodig hebt om zelf je professionele toekomst te bepalen. Cees Harmsen heeft 25 jaar internationale praktijkervaring als adviseur, coach en presentator. Hij publiceerde eerder Een Zee van Tijd (2001), Een mooie Tijd (2003) en This is your Wake-up Call (2008). Doelgroep Professionals die zichzelf als merk op de kaart willen zetten om zo de opdrachten en carrièremogelijkheden aan te trekken die bij hen passen. Business & economie Management Carriere<
Opmerkelijke ik - Cees Harmsen (ISBN: 9789052618418) - nieuw boek
ISBN: 9789052618418
Het boek Opmerkelijke ik (ISBN:9789052618418) geschreven door Cees Harmsen bestel je op bruna.nl! Het is dringen geblazen voor de gewilde banen, klussen en projecten op de arbeidsmarkt. H… Meer...
Het boek Opmerkelijke ik (ISBN:9789052618418) geschreven door Cees Harmsen bestel je op bruna.nl! Het is dringen geblazen voor de gewilde banen, klussen en projecten op de arbeidsmarkt. Het aantal professionals en creatieve ondernemers overtreft de vraag en er is sprake van sterk toenemende internationale concurrentie. Hoe kun je als (jonge) professional dan toch de opdrachten en carrièremogelijkheden aantrekken die bij je passen? Personal branding is de manier om je te onderscheiden. Hoe opmerkelijk ben jij? Opmerkelijke ik laat zien hoe je jezelf als authentiek merk kunt profileren door je unieke combinatie van talenten te vertalen in krachtige ambities. Dit resulteert in meer waarde voor jezelf, je klanten en je organisatie. Daarnaast draagt personal branding bij aan alles wat werk leuk kan maken: uitdaging, erkenning, gebruikmaken van je sterktes, verantwoordelijkheid en faire competitie. Opmerkelijke ik beschrijft een vijfstappenmodel om jezelf als... eBooks > Managementboeken > Alle managementboeken<
Nr. 9789052618418. Verzendingskosten:, Direct downloaden, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.
Bibliografische gegevens van het best passende boek
Gedetalleerde informatie over het boek. - Opmerkelijke ik
EAN (ISBN-13): 9789052618418 Verschijningsjaar: 2008 Uitgever: Academic Service
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2014-06-04T13:21:28+02:00 (Amsterdam) Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-07-21T20:30:05+02:00 (Amsterdam) ISBN/EAN: 9789052618418
ISBN - alternatieve schrijfwijzen: 978-90-5261-841-8 alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden: Auteur van het boek: harmsen
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben: