- 2 resultaten
laagste prijs: € 47,54, hoogste prijs: € 47,54, gemiddelde prijs: € 47,54
1
bestellen
bij Ako.nl
€ 47,54
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Foundations of IT service management based on ITIL - nieuw boek

ISBN: 9789087530129

In recent years, IT Service Management has developed into a field in its own right. Organizations are now so dependent on the automation of large parts of their business processes that th… Meer...

  - Verzendingskosten: EUR 0.00 ako.nl
2
Foundations of IT Service Management based on ITIL (ITILV2) (e-Book)
bestellen
bij Boeken.com
€ 47,54
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Foundations of IT Service Management based on ITIL (ITILV2) (e-Book) - nieuw boek

ISBN: 9789087530129

In recent years, IT Service Management has developed into a field in its own right. Organizations are now so dependent on the automation of large parts of their business processes that th… Meer...

  - Verzendingskosten:direct te downloaden (EUR 0.00) boeken.com

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Foundations of IT Service Management based on ITIL (ITILV2) (e-Book)


EAN (ISBN-13): 9789087530129

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2016-04-20T21:44:42+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2016-09-09T04:50:32+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9789087530129

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
978-90-8753-012-9
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: service management, self service


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9789077212608 Foundations of IT Service Management: Based on ITIL (Jan Van Bon)


< naar Archief...