Toni van Dam, Wessel Berkman: De kracht van social selling - pocketboek
ISBN: 9789492790132
De klant koopt anders dan vroeger. Een groot deel van het koopproces speelt zich tegenwoordig online af, zonder dat je daar als retailer of verkoper bij betrokken bent. Laat je niet verra… Meer...
De klant koopt anders dan vroeger. Een groot deel van het koopproces speelt zich tegenwoordig online af, zonder dat je daar als retailer of verkoper bij betrokken bent. Laat je niet verrassen en speel daar als bedrijf op in, anders loop je veel omzet mis. Op welke social media zitten je (potentiële) klanten? Er een routine van maken om daar op een professionele manier aanwezig en relevant te zijn - dat is social selling. Social selling is geen wonderpil of makkelijke omzetverdubbelaar, het is een nieuwe manier van werken - niet alleen voor verkopers, ook voor managers, marketeers en andere medewerkers. Klanten zien namelijk niet alleen je producten of diensten, maar binnen een paar klikken de hele organisatie. In dit boek leggen commercie-expert Wessel Berkman en social media- en LinkedIn-expert Toni van Dam uit wat social selling is, waarom het voor ieder bedrijf onmisbaar is en hoe je het integreert tot een nieuwe manier van verkopen. Lees hoe je de kracht van social selling ontketent - met veel aandacht voor LinkedIn, maar ook Facebook, Twitter en Youtube. Het boek bevat talloze praktische tips, die je morgen meteen kunt toepassen, en waardevolle bijdragen van andere topexperts op het gebied van social selling. Boeken Managementboeken Alle managementboeken Boeken > Managementboeken > Alle managementboeken Paperback<
BookSpot.nl
bookspot.nl Verzendingskosten:Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, volgende dag in huis. (EUR 1.99) Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
De klant koopt anders dan vroeger. Een groot deel van het koopproces speelt zich tegenwoordig online af, zonder dat je daar als retailer of verkoper bij betrokken bent. Laat je niet verra… Meer...
De klant koopt anders dan vroeger. Een groot deel van het koopproces speelt zich tegenwoordig online af, zonder dat je daar als retailer of verkoper bij betrokken bent. Laat je niet verrassen en speel daar als bedrijf op in, anders loop je veel omzet mis. Op welke social media zitten je (potentiële) klanten? Er een routine van maken om daar op een professionele manier aanwezig en relevant te zijn - dat is social selling. Social selling is geen wonderpil of makkelijke omzetverdubbelaar, het is een nieuwe manier van werken - niet alleen voor verkopers, ook voor managers, marketeers en andere medewerkers. Klanten zien namelijk niet alleen je producten of diensten, maar binnen een paar klikken de hele organisatie. In dit boek leggen commercie-expert Wessel Berkman en social media- en LinkedIn-expert Toni van Dam uit wat social selling is, waarom het voor ieder bedrijf onmisbaar is en hoe je het integreert tot een nieuwe manier van verkopen. Lees hoe je de kracht van social selling ontketent - met veel aandacht voor LinkedIn, maar ook Facebook, Twitter en Youtube. Het boek bevat talloze praktische tips, die je morgen meteen kunt toepassen, en waardevolle bijdragen van andere topexperts op het gebied van social selling. Boeken Managementboeken Alle managementboeken Boeken > Managementboeken > Alle managementboeken Paperback, Nubiz<
BookSpot.nl
bookspot.nl Verzendingskosten:Nog niet verschenen, verwacht vanaf 12-07-2018. (EUR 1.99) Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
De kracht van social selling - Toni van Dam, Wessel Berkman (ISBN: 9789492790132) - nieuw boek
ISBN: 9789492790132
Het boek De kracht van social selling (ISBN:9789492790132) geschreven door Toni van Dam, Wessel Berkman bestel je op bruna.nl! De klant koopt anders dan vroeger. Een groot deel van het ko… Meer...
Het boek De kracht van social selling (ISBN:9789492790132) geschreven door Toni van Dam, Wessel Berkman bestel je op bruna.nl! De klant koopt anders dan vroeger. Een groot deel van het koopproces speelt zich tegenwoordig online af, zonder dat je daar als retailer of verkoper bij betrokken bent. Laat je niet verrassen en speel daar als bedrijf op in, anders loop je veel omzet mis. Op welke social media zitten je (potentiële) klanten? Er een routine van maken om daar op een professionele manier aanwezig en relevant te zijn - dat is social selling. Social selling is geen wonderpil of makkelijke omzetverdubbelaar, het is een nieuwe manier van werken - niet alleen voor verkopers, ook voor managers, marketeers en andere medewerkers. Klanten zien namelijk niet alleen je producten of diensten, maar binnen een paar klikken de hele organisatie. In dit boek leggen commercie-expert Wessel Berkman en social media- en LinkedIn-expert Toni... Boeken > Managementboeken > Alle managementboeken<
bruna.nl
Nr. 9789492790132. Verzendingskosten:, Op werkdagen voor 23.00 uur besteld, volgende dag in huis, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
De klant koopt anders dan vroeger. Een groot deel van het koopproces speelt zich tegenwoordig online af, zonder dat je daar als retailer of verkoper bij betrokken bent. Laat je niet verra… Meer...
De klant koopt anders dan vroeger. Een groot deel van het koopproces speelt zich tegenwoordig online af, zonder dat je daar als retailer of verkoper bij betrokken bent. Laat je niet verrassen en speel daar als bedrijf op in, anders loop je veel omzet mis. Op welke social media zitten je (potentiële) klanten? Er een routine van maken om daar op een professionele manier aanwezig en relevant te zijn - dat is social selling. Social selling is geen wonderpil of makkelijke omzetverdubbelaar, het is een nieuwe manier van werken - niet alleen voor verkopers, ook voor managers, marketeers en andere medewerkers. Klanten zien namelijk niet alleen je producten of diensten, maar binnen een paar klikken de hele organisatie. In dit boek leggen commercie-expert Wessel Berkman en social media- en LinkedIn-expert Toni van Dam uit wat social selling is, waarom het voor ieder bedrijf onmisbaar is en hoe je het integreert tot een nieuwe manier van verkopen. Lees hoe je de kracht van social selling ontketent - met veel aandacht voor LinkedIn, maar ook Facebook, Twitter en Youtube. Het boek bevat talloze praktische tips, die je morgen meteen kunt toepassen, en waardevolle bijdragen van andere topexperts op het gebied van social selling. Boeken Managementboeken Alle managementboeken Boeken > Managementboeken > Alle managementboeken Paperback<
Verzendingskosten:Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, volgende dag in huis. (EUR 1.99) bookspot.nl
De klant koopt anders dan vroeger. Een groot deel van het koopproces speelt zich tegenwoordig online af, zonder dat je daar als retailer of verkoper bij betrokken bent. Laat je niet verra… Meer...
De klant koopt anders dan vroeger. Een groot deel van het koopproces speelt zich tegenwoordig online af, zonder dat je daar als retailer of verkoper bij betrokken bent. Laat je niet verrassen en speel daar als bedrijf op in, anders loop je veel omzet mis. Op welke social media zitten je (potentiële) klanten? Er een routine van maken om daar op een professionele manier aanwezig en relevant te zijn - dat is social selling. Social selling is geen wonderpil of makkelijke omzetverdubbelaar, het is een nieuwe manier van werken - niet alleen voor verkopers, ook voor managers, marketeers en andere medewerkers. Klanten zien namelijk niet alleen je producten of diensten, maar binnen een paar klikken de hele organisatie. In dit boek leggen commercie-expert Wessel Berkman en social media- en LinkedIn-expert Toni van Dam uit wat social selling is, waarom het voor ieder bedrijf onmisbaar is en hoe je het integreert tot een nieuwe manier van verkopen. Lees hoe je de kracht van social selling ontketent - met veel aandacht voor LinkedIn, maar ook Facebook, Twitter en Youtube. Het boek bevat talloze praktische tips, die je morgen meteen kunt toepassen, en waardevolle bijdragen van andere topexperts op het gebied van social selling. Boeken Managementboeken Alle managementboeken Boeken > Managementboeken > Alle managementboeken Paperback, Nubiz<
- Verzendingskosten:Nog niet verschenen, verwacht vanaf 12-07-2018. (EUR 1.99) bookspot.nl
De kracht van social selling - Toni van Dam, Wessel Berkman (ISBN: 9789492790132) - nieuw boek
ISBN: 9789492790132
Het boek De kracht van social selling (ISBN:9789492790132) geschreven door Toni van Dam, Wessel Berkman bestel je op bruna.nl! De klant koopt anders dan vroeger. Een groot deel van het ko… Meer...
Het boek De kracht van social selling (ISBN:9789492790132) geschreven door Toni van Dam, Wessel Berkman bestel je op bruna.nl! De klant koopt anders dan vroeger. Een groot deel van het koopproces speelt zich tegenwoordig online af, zonder dat je daar als retailer of verkoper bij betrokken bent. Laat je niet verrassen en speel daar als bedrijf op in, anders loop je veel omzet mis. Op welke social media zitten je (potentiële) klanten? Er een routine van maken om daar op een professionele manier aanwezig en relevant te zijn - dat is social selling. Social selling is geen wonderpil of makkelijke omzetverdubbelaar, het is een nieuwe manier van werken - niet alleen voor verkopers, ook voor managers, marketeers en andere medewerkers. Klanten zien namelijk niet alleen je producten of diensten, maar binnen een paar klikken de hele organisatie. In dit boek leggen commercie-expert Wessel Berkman en social media- en LinkedIn-expert Toni... Boeken > Managementboeken > Alle managementboeken<
Nr. 9789492790132. Verzendingskosten:, Op werkdagen voor 23.00 uur besteld, volgende dag in huis, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.
Bibliografische gegevens van het best passende boek
Gedetalleerde informatie over het boek. - De kracht van social selling: digitale sales met LinkedIn en andere social media
EAN (ISBN-13): 9789492790132 pocket book Verschijningsjaar: 2018 Uitgever: Nubiz
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2018-05-14T23:34:48+02:00 (Amsterdam) Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-10-23T12:13:49+02:00 (Amsterdam) ISBN/EAN: 9789492790132
ISBN - alternatieve schrijfwijzen: 978-94-92790-13-2 alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden: Titel van het boek: kracht van