Het boek Marketing voor Dummies (ISBN:9789045355337) geschreven door Jeanette McMurtry bestel je op bruna.nl! Deze nieuwe editie van 'Marketing voor Dummies' is helemaal up-to-date en laa… Meer...
Het boek Marketing voor Dummies (ISBN:9789045355337) geschreven door Jeanette McMurtry bestel je op bruna.nl! Deze nieuwe editie van 'Marketing voor Dummies' is helemaal up-to-date en laat je niet alleen zien hoe je klanten denken, maar ook hoe je op hun gedrag kunt inspelen. Ontdek welke kansen er liggen in de communicatie met je klanten, hoe je sociale media inzet en hoe je ook met een klein budget je klanten kunt bereiken. Met dit boek leer je waar je jouw klanten vindt, hoe je ze overhaalt tot een aankoop en hoe je ze laat terugkomen voor meer. Jeanette McMurtry is columnist, keynote speaker en een autoriteit op het gebied van consumentengedrag en marketingstrategieën gebaseerd op psychologie. Ze heeft voor verschillende bedrijven gewerkt, van start-ups tot grote namen uit de Fortune 100.... eBooks > Managementboeken > Alle managementboeken<
bruna.nl
Nr. 9789045355337. Verzendingskosten:, Direct downloaden, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Het boek Marketing voor Dummies (ISBN:9789045355337) geschreven door Jeanette McMurtry bestel je op bruna.nl! Deze nieuwe editie van 'Marketing voor Dummies' is helemaal up-to-date en laa… Meer...
Het boek Marketing voor Dummies (ISBN:9789045355337) geschreven door Jeanette McMurtry bestel je op bruna.nl! Deze nieuwe editie van 'Marketing voor Dummies' is helemaal up-to-date en laat je niet alleen zien hoe je klanten denken, maar ook hoe je op hun gedrag kunt inspelen. Ontdek welke kansen er liggen in de communicatie met je klanten, hoe je sociale media inzet en hoe je ook met een klein budget je klanten kunt bereiken. Met dit boek leer je waar je jouw klanten vindt, hoe je ze overhaalt tot een aankoop en hoe je ze laat terugkomen voor meer. Jeanette McMurtry is columnist, keynote speaker en een autoriteit op het gebied van consumentengedrag en marketingstrategieën gebaseerd op psychologie. Ze heeft voor verschillende bedrijven gewerkt, van start-ups tot grote namen uit de Fortune 100.... eBooks > Managementboeken > Alle managementboeken<
bruna.nl
Nr. 9789045355337. Verzendingskosten:, Direct downloaden, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Deze nieuwe editie van 'Marketing voor Dummies' is helemaal up-to-date en laat je niet alleen zien hoe je klanten denken, maar ook hoe je op hun gedrag kunt inspelen. Ontdek welke kansen … Meer...
Deze nieuwe editie van 'Marketing voor Dummies' is helemaal up-to-date en laat je niet alleen zien hoe je klanten denken, maar ook hoe je op hun gedrag kunt inspelen. Ontdek welke kansen er liggen in de communicatie met je klanten, hoe je sociale Deze nieuwe editie van 'Marketing voor Dummies' is helemaal up-to-date en laat je niet alleen zien hoe je klanten denken, maar ook hoe je op hun gedrag kunt inspelen. Ontdek welke kansen er liggen in de communicatie met je klanten, hoe je sociale Business & Industrial > Finance & Insurance, Voor Dummies<
Het boek Marketing voor Dummies (ISBN:9789045355337) geschreven door Jeanette McMurtry bestel je op bruna.nl! Deze nieuwe editie van 'Marketing voor Dummies' is helemaal up-to-date en laa… Meer...
Het boek Marketing voor Dummies (ISBN:9789045355337) geschreven door Jeanette McMurtry bestel je op bruna.nl! Deze nieuwe editie van 'Marketing voor Dummies' is helemaal up-to-date en laat je niet alleen zien hoe je klanten denken, maar ook hoe je op hun gedrag kunt inspelen. Ontdek welke kansen er liggen in de communicatie met je klanten, hoe je sociale media inzet en hoe je ook met een klein budget je klanten kunt bereiken. Met dit boek leer je waar je jouw klanten vindt, hoe je ze overhaalt tot een aankoop en hoe je ze laat terugkomen voor meer. Jeanette McMurtry is columnist, keynote speaker en een autoriteit op het gebied van consumentengedrag en marketingstrategieën gebaseerd op psychologie. Ze heeft voor verschillende bedrijven gewerkt, van start-ups tot grote namen uit de Fortune 100.... eBooks > Managementboeken > Alle managementboeken<
Nr. 9789045355337. Verzendingskosten:, Direct downloaden, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
Het boek Marketing voor Dummies (ISBN:9789045355337) geschreven door Jeanette McMurtry bestel je op bruna.nl! Deze nieuwe editie van 'Marketing voor Dummies' is helemaal up-to-date en laa… Meer...
Het boek Marketing voor Dummies (ISBN:9789045355337) geschreven door Jeanette McMurtry bestel je op bruna.nl! Deze nieuwe editie van 'Marketing voor Dummies' is helemaal up-to-date en laat je niet alleen zien hoe je klanten denken, maar ook hoe je op hun gedrag kunt inspelen. Ontdek welke kansen er liggen in de communicatie met je klanten, hoe je sociale media inzet en hoe je ook met een klein budget je klanten kunt bereiken. Met dit boek leer je waar je jouw klanten vindt, hoe je ze overhaalt tot een aankoop en hoe je ze laat terugkomen voor meer. Jeanette McMurtry is columnist, keynote speaker en een autoriteit op het gebied van consumentengedrag en marketingstrategieën gebaseerd op psychologie. Ze heeft voor verschillende bedrijven gewerkt, van start-ups tot grote namen uit de Fortune 100.... eBooks > Managementboeken > Alle managementboeken<
Nr. 9789045355337. Verzendingskosten:, Direct downloaden, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
Deze nieuwe editie van 'Marketing voor Dummies' is helemaal up-to-date en laat je niet alleen zien hoe je klanten denken, maar ook hoe je op hun gedrag kunt inspelen. Ontdek welke kansen … Meer...
Deze nieuwe editie van 'Marketing voor Dummies' is helemaal up-to-date en laat je niet alleen zien hoe je klanten denken, maar ook hoe je op hun gedrag kunt inspelen. Ontdek welke kansen er liggen in de communicatie met je klanten, hoe je sociale Deze nieuwe editie van 'Marketing voor Dummies' is helemaal up-to-date en laat je niet alleen zien hoe je klanten denken, maar ook hoe je op hun gedrag kunt inspelen. Ontdek welke kansen er liggen in de communicatie met je klanten, hoe je sociale Business & Industrial > Finance & Insurance, Voor Dummies<
1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.
Bibliografische gegevens van het best passende boek
Gedetalleerde informatie over het boek. - Marketing voor Dummies
EAN (ISBN-13): 9789045355337 ISBN (ISBN-10): 9045355337 Verschijningsjaar: 2002 Uitgever: Voor Dummies
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2018-04-02T10:24:05+02:00 (Amsterdam) Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-01-12T11:08:51+01:00 (Amsterdam) ISBN/EAN: 9045355337
ISBN - alternatieve schrijfwijzen: 90-453-5533-7, 978-90-453-5533-7 alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden: Auteur van het boek: mcmurtry Titel van het boek: marketing, jeanette
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben: